Makale / Eğitim Makaleleri

Eklenme Tarihi : 17.05.2017
Okunma Sayısı : 1203
Yorum Sayısı : 0
  Kitap çeşitliliği

     Yaşam, adeta  çocukların oynadığı lego/puzzle gibidir.
Her okuduğumuz, her öğrendiğimiz, her tattığımız şey, bu süreç fotoğrafımızı tamamlar.
     Okumak ve öğrenme süreci ise; azim ister, sabır ister. Tıpkı üç boyutlu fotoğraf gibi.
Sabırla bakar durursunuz da, belki de arka plandaki fotoğrafı üç gün sonra görüp tebessüm edersiniz.
Kitapları okurken, yazar ve olayın kahramanları ile sohbet eder gibi oluyorsunuz, bazı bölümler sıkıcı da geçebiliyor fakat hiç beklemediğiniz bir anda "işte aradığım cümle bu" dedirten harika bir anlatımla karşılaşabiliyorsunuz.
       Her ne kadar sosyoloji, psikoloji, felsefe, edebiyat, inovasyon, yönetim geliştirme ağırlıklı kitaplar okusam da, bir yanım fen ve teknoloji ile beslenmek ve desteklenmek zorundadır. İşte bu anlamda BUZDAĞI YAYINEVİnin eserleri güzel tercihler arasında.
Bır kısmını okumuştum, yenileri de geldi bugün okuma sırasına aldım. Bilimsel bakış açımızı daha da geniş tutmak için bu türdeki eserleri de öneriyorum.
Hiç bir şeyin canına okumayın, kitap okuyun.
Sevgilerimle
17.05.2017
Ali Rıza Malkoç
( Kitap Çeşitliliği başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 17.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.