Sonsuzluklar içinde beliren bir umut gemisi el attı insanlığa                                                                                     İnsan nefesleri titreşti,grimsi bir hava boşluğunda,rehindi semavata                                                                     Semavat ayın çevresinde oynaşan yıldızların sessiz özlerinde                                                                                 Kozmopolit rüyalar yavaş yavaş kendini tamamlıyor                                                                                           İnsan özlerinde artıyorken kaskatı nefretler,habis kelamlarda                                                                        Kelamlar dilin diyalektiğidir söylenmeli doğru yerde                                                                                   Doğrular bir gecenin ışığında kaldı,yanlışlar her yerde                                                                                  Yalnızlar gördü doğrularına bağlı yanlışları sorguçlu sokaklarda                                                                  Sokaklar ki kozmopolit rüyaların mutluluk merkezidir                                                                                 Sokaklar ki sessiz mecraların asimetrik serkeşidir                                                                                              Sokaklar ki inançlı kuşların bir kimsesizlik ritüelidir                                                                                             Kimsesizlik ritüelleri yavaş yavaş kozmopolit rüyalara karışıyor                                                                      Ölüler yıkanıyor,cihandaki tanımlanabilir bezgin nehirlerde                                                                               Ölüler diriliyor,cihanı saran silsilelerin içindeki şehirlerde                                                                                  Silsilelerin içindeki şehirlerde ölülerle tüm tabularını yık                                                                                        Ölü şehirlerin harabelerinden kendine güvenerek çık                                                                                       Dinin,imanın,felsefenin en önemli öğüdü                                                                                                           İnsanlık,insanlık,insanlık                                                                                                                                     Kozmopolit rüyaların bizlere söylediği tek gerçek                                                                                                  İnsanlık,insanlık,insanlık                                                                                                                                     Kozmopolit rüyalar kendini tamamladı......... 
( Kozmopolit Rüyalar başlıklı yazı ercaga tarafından 26.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.