2006 Senesinde emekliye ayrılıyordum. Çeşitli bilgi- belge istendi. İlki emeklilik başvuru dilekçesiydi. Dilekçe, bilgisayar çıktısı değil, daktiloda yazılı olma şartı vardı. Koca şehirde daktilo aradık. Nihayet, Milli Eğitimin bodrumunda bulundu. Tozu pası silindi.Dilekçemiz yazıldı.

Bir başka belge, okul diplomasıydı.                                                                                                -Ahhh sistem Ahhh, ne yapacaksın diplomayı, benden öğretmenlik başvurusu yaparken istemedin mi?

Bir başka belge, askerlik durumumum.  Askerlik şubesinden askerlik yaptığımla ilgili belgeyi aldım.

-          Kardeşim, gelmişim, 50-60 yaşına. Aha askerlik yapmamışım, emekli olamayacak mıyım? Yoksa askere mi yollayacaksın?

Emekli olalı hayli zaman oldu. Benden sonra şartlar değişti mi, aynı mı bilemiyeceğim.

Muhammet AVCI 

( Lüzumsuz Şeyler başlıklı yazı yanık ozan tarafından 26.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.