Zıtlıklar çölünden gelen bir bedevinin sesi yankılandı kaldırımlarda                                                                       Zakkum ağaçlarının gölgesiyle yıkanmış elleri kanıyordu, bir şehrin masmavi lekesinde                                           Zulüm meskenlerinden geldiği kulaklarındaki  kardeş kanları parıldıyor kaldırım taşlarında                       Ziyasıyla ilgi çeken bir mücevher vardı bedevinin yanık boynunda                                                                 Zihninde bir şaşkınlık insanlar niye sokaklardan yoksundu ?                                                                       İstikrarsız kaldırımlar da sessizce insan evlerini düşünüyordu                                                                             İnsan evleri karanlık,insanlar aydınlıklardan niye yoksundu?                                                                                 Karanlık cümleler yazıyordu şairin biri yalnızlıklarla suskun masasında                                                                Bedevi kaldırımlarda yapayalnız uyudu meraklı gözlerden uzak                                                                    İstikrarlı kaldırımlar, uzayıp kısalan sonsuzluklara ipince değen bir tuzak                                                                 Bedevi uyandı,yavaş yavaş yükselmeye başlayan güneşin silsilesinde                                                                         Kaldırımlarda yürümeye başladı,karşısında duraksadı bir Rum kızı                                                                     Rum kızı gülümsedi bedeviye,bedevinin yanağında güldü bir sevgi izi                                                                   İstikrarsız kaldırımların üstünü insan sesleri kapladı, olağanca gücüyle                                                                   İnsan sesleri bir heyulaydı,bedeviyle Rum kızı zıt sokaklarda birleştirdi                                                              Bedevi ile Rum kızı kol kola yürüdüler istikrarsız kaldırımlardan,rüzgarların nefesiyle....                                            
( İstikrarsız Kaldırımlar başlıklı yazı ercaga tarafından 1.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.