SEVMEK
Sevgi insanın içini ısıtan sıcacık bir duygudur.Sevgi insan olmanın temeli gerekliliklerinden biridir.
Yaşamak için nasıl su,yemek  nefes gerekliyse sevgi olmadan yaşamın hiç
anlamı olmaz.Sevgi hiç bir bedeli olmayan hazinedir.Sevgi para ile satın alınmaz ne kadar zengin olursan olun  insanın temel ihtiyacı olan bu duyguyu para ile alamazsınız.Sevgi içten gelir,kişinin yüreğinin en derinliğinde seslenir insanlara.Dünyada en değer verdiğimiz varlık yada nesne bir kuş kanadı gibi çırpınıp durur yüreğimizde.
Yüzyıllar,dır sevgi üzerine şarkılar,şiirler yazılmış resimler yapılmıştır.Sevgi en güzel şekilde sanat eserlerine yansıtılmıştır.Çünkü sevgi yüreğin yansımasıdır sevgi insanın dünyada yansıtmak istemesidir.
Sevgi her yerde sevgidir,her yerde güzeldir ama hak edene verilirse tabi.
Biz,biz olalım verilen bu güzel duygunun değerini bilip etrafımızdaki insanları,da sevgimizden mahrum etmeyelim,ki karamsar olmaktan çıkıp  umut ve sevgi dolu olsun.
Hayatta var olan en güzel duygu sevgidir sevgi her şeyin ilacıdır.Bir çok sorunu sevgimizle aşabiliriz.Sevginin en saf hali ise masumca sevmektir.
Sevgimizi öyle saklayalım,ki  kendimize insanlar önem değer kazansın.
Seven insanın yaptığı davranışlar sayesinde kendilerini büyütür ve geliştirirler.Başkalarına karşı daha güler yüzlü olup mutluluklarını çevrelerine yayarlar.Seven kalpten sever onsuz yapamayacağını her zaman bilir.Sevgisine de her daim sahip çıkar ömrü hayatı boyunca bununla devamlılık  sağlar.
Malatyalı şair
Cahit Aluç


( Sevmek başlıklı yazı cahitaluc tarafından 4.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.