Merhaba sayın yazar ve şair arkadaşlarım!,Geçirdiğim rahatsızlık dolaysıyle bir süre ara verdim ama sizleri de okumadan da geri kalmadım.Benden bir parça oluşunuz ve aynı yolun yolcuları olarak çok özledimsizleri.
Hepinize sağlık ve huzur dileyerek tekrar merhaba diyorum,kıymetli insanlarım.Saygılar sunar mutlu yaşa-manızı temenni ederim.Elimden geldiği kadar okuyup yorumlarımı bildireceğimi arz ederken sizin de aynı duygu içinde olmanızı dilerim.
******************************************************************************************
 yalın ayak,baş kabak,gezdin mi taşlı tarla?
acıyı   duydun mu ki , tabanda ki  kasından
göklere el kaldıran, d u a y e n  tek babanla
çamurlu su içtin mi, kızıl  toprak  tasından... > ç a k ı l l ı  plâjlar da,anlaştın mı sen kumla?                                                                                                             düğün ve derneğinde, kulak verdin mi  saza?
                                                                              o r a d a  da dost vardır,aramasan da mumla
                                                                              çok hasretlik çektin mi,k ö y l e r i n d e kıza.
köyde akşam olunca , sokaklar tenhalaşır,
d o ğ a y a  hüzün  çöker, ışık  sisli ve  sarı.
gündüzün   aydınlığı,  geceyle   hesaplaşır.
kurbağlara k a r ı ş ı r, köpek havlamaları ... > küf ile g ü b r e  kokar, b a d a n a s ı z  evleri,
                                                                             d a m l a r  toprak örtülü, duvarları da kerpiç.
                                                                             çocukları ü r p e r t i r, masalların d e v l e r i
                                                                             şehri hayal ettin mi,t a n d ı r ı n başında hiç?.
 e ş e ğ e  yükü vurup,çerçilik de yaptın mı?
yolu kapatmadı mı,  tipi,  bora, yağan  kar?
fırtına dinsin   diye,  mağara da  yattın mı?
"Baba artık gel"diye,ağlamaz mı çocuklar?...>şimdi  her  şey  markette, k r e d i  harcı siler,
                                                                             lâkin  mutlu  etmiyor,  s e n i  ş e h i r  hayatı.
                                                                             b o z u l a n  aletlerle,  d e n g e s i z  siyasiler
                                                                             köyde t a z e  ruh var mı, ş e h r e  indi bayatı.
bana öyle hor bakma,geçmişi dedenden sor,
h u z u r u kaldı mı ki,göçmenliğinden beri,
k ı r a v a t l ı eşkıya, pis i ş l e re hep el kor.
y a l a n c ı  dünyasından, bize verir  haberi...>kapılarımız  k i t l i ,p e n c e r e m i z  demirli,
                                                                            hırsızlar hakim oldu,s i y a s i   s o k a k l a r a.
                                                                            y a s a y ı  k i ş i  yapar,v e k i l l e r  d e  emirli
                                                                            devlet g ü v e n l i ğ i n i ,geçmiş  devirden  ara. 
bilge gözlüğüyle bak, yurtsever  gözüyle  bak,
i l k e l e r e sahip çık,g ü v e n m e pespayeye.
t e k n o l o j i  getiren, b a y r a ğ ı serene tak
sana Ç i ç e k  sunsunlar, varmak için gayeye.

===============not :ateş içinde yatarken,gördüğüm bir rüyanın izidir bu şiir.================
( Ey Genç Nesil başlıklı yazı Özçiçek tarafından 6.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.