Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 7.07.2017
Okunma Sayısı : 1109
Yorum Sayısı : 0
Kainatta, canlı cansız herşey birbiriyle ilişkilidir ve bir bütünün parçasıdır.
Çok ince bir tefekkürle ve felsefi bir düşünce ile bu gerçeği yakalayabiliriz.
İnsanlık tarihini anlatan bir kitap okumuştum.orada geçen bir varsayım beni çok düşündürmüştü.
Yani bir sebze fidanı, yaradanın hikmeti ile, topraktan su içiyor, mineral topluyor, güneşten ısı ve ışık alıyor, aldığı girdilere hiç benzemeyen bir domatesi bize ikram ediyor.

Kitapta diyordu ki, şu anda bu sayfaları okuduğunuz gözünüzün merceği, asırlar önce toprağa karışmış bir dinazorun gözü olabilir.
Evet doğru olabilir.
Dinazor ölmüş ve toprağa karışmıştır. O topraktan mineral toplayan bir ağacın meyvesini yediğimizde o mineraller sindirim ve kan dolaşımı ile gözümüze taşınır.
Bu nedenle  muazzam şekilde bize sunulmuş
Kainatta, karşılaştığımız
HERŞEYE SAYGI
HERŞEYE SEVGİ
HERŞEYE ADALET...
07.07.2017

( Herşeye Saygı Sevgi Adalet başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 7.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.