Gökyüzünde süzülen üç beş güvercin zemheride keserdi kanatlarını                                                                      Kesik kanatları maviliklerle birleşir ararlardı insansızlık zamanlarını                                                                   Zaman,bir sonsuzluk sergisi,kapısı arasından hizaya sokar insanlarını                                                                      Zaman,zıtlıklar arasında yalpalayan bir çocuktur kutsar kendi benliğini                                                               Kendi benliğini okşayan beşer mağluptur,okşar hüznün habis ellerini                                                                Habis eller tutuyor cihanın iplerini,habis eller kirletiyor insanları                                                                       Habis iller Babil gibi çağırıyor iblisleri,kanlar sarsıyor melekleri                                                                       Harut ile Marut da ortalarda yok kim yardım edecek insanlara?                                                                                Halis aynalarda kendini kaybeden bedenlere,şer mi hayır mı gerek ?                                                                Sanrılar dolan odalardan uçuşan yalnızlık kağıtları neden  esrik ?                                                               Sergüzeştler tarihin maverasında kendilerini kaybedip neden eskir?                                                                 Silsileler sırlarıyla yıldızların yalnızlık törenlerinde neden erir?                                                                            Semaver kokularıyla kokan balkonlar insan duygularıyla apartmanlara gömülü                                                      Apartmanlar misafirlerini karşılar,duvarlarında yalnızlıklar gömülü                                                                     Yalnızlık kağıtları aniden bir apartmanın balkonundan gökyüzüne uçtu....                                       
( Yalnızlık Kağıtları başlıklı yazı ercaga tarafından 10.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.