Halamın evine gelin gelen Fadime'nin sözü feylosafça dile getirilmiş bir deyimdir.
"Ağabey dedi bana,gelinlerin kıymetinin olmadığı zaman da gelin oldum,şimdi de kaynanaların kıymetli olmadığı bir zaman da kaynana oldum,ne dersin bu şansıma" Acı geçeği çok uzun zaman sonra tattım.ben de.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aşkın kahramanları, Mecnun ile  Leylâ  mı?,
benzerleri yok mudur,en yakın komşumuzda.
şimdiler t a ş ı m ı y o r , aşk  ile  gelen  gamı
aşk  ağır bir r ü t b e dir ,sevenin  omuzunda............................Ayşe,Fatma;Gülperi,Emine'yle  Hatice,
                                                                                                 onlar Leylâ değil mi?görmez misiniz öyle.
                                                                                                  Keziban ile Zeynep,güzeller var nice nice.
                                                                                                  birini sevmedin mi?haydı doğruyu söyle.!
e f s a n e y i  yaratan,  bülbül güle âşıktır,
bizim mecnunlarımız,Yunusla Karacoğlan.
çıkarları yüzünden, kalp  karma karışıktır
derim Sümbül'ünü bul,ve sende ona bağlan................................eski sevda ve aşklar, artık birer  e f s a n e,
                                                                                                    üç günde soğuyorlar, çiftler birbirlerinden .
                                                                                                    kutsal yuva kavramı,sanki bir yıkımhane
                                                                                                    sevgi saygı kalmadı,maddenin  kibirinden.
yeni  gelin   ç ı r a k t ı,  usta o l u r u m  derdi. 
şimdiki g e l i n l e r s e, uzman  ve  usta  başı.
b a k i r e  gelen k ı z l a r, tacı burda   giyerdi.
s a a d e t i   yaşarken , so n  bulurdu  da  yaşı...........................kaynanalar  hizmetçi,  torunların  emrinde ,
                                                                                                    sanki onlar d o ğ u r d u,eldeki bu yavruyu.
                                                                                                    kayınbaba perişan, ömrünün  son  deminde
                                                                                                    diktatörlüğe  d ö n e r i, gelinlerinin   huyu.
günden  güne  yok  olur, aile  kavramları,
paylaşmak istemezler, yuvanın  gerçeğini.
yangın seline  düşer, huzurun  kıvrımları
arasan da   bulaman, sevginin   Çiçek'ini.....................................3561....................................05/05/ 2017...                                                                                                     
( G E L İ N L E R başlıklı yazı Özçiçek tarafından 12.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.