Bu da gelir bu da geçer, boşa yaşlar dökme gözüm,
Zengin idin malın vardı, gördün bu da  baki  değil.
Hırslarıma   kapılınca,  karşı  çıkmaz  oldu   özüm.
Bu da gelir buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm.........Kara günler çabuk geçer,budur sana en son sözüm.

Ekmek yoktu,giysi yoktu,sadakayla karnım toktu,
Hep imrendim  ötekine. lâkin  çalıp  çırpamadım.
Bayramlarda,kutlu günde,ak vicdanlı bana baktı
Buda gelir,buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm.,,,,,,,,,,,,Önemlidir   bütün  sağlık,  taşıyorsa  beni  dizim.

Hastane de yatak yoktu,cüzdanım da para yoktu,
İllet benim  bedenimde,   sancılarla   kıvrandırır.
Tanıdığım  eczacı  yok, i l a ç s ı z l ı k  beni yaktı
Buda gelir,buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm,,,,,,,,,,,,,,Kimseye de kin tutmadı, sabırlıdır  benim  özüm.

İş ararım  çalışmaya,  kimse  bana  iş  vermiyor,
Cılızmışım, kirliymişim, gözü beni hiç tutmamış.
Torpil ister,parti sorar; buna aklım  hiç  ermiyor
Buda gelir,buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm.,,,,,,,,,,,,,Bana yetki  verilirse, bulacağım  gerçek  çözüm

Dalga geçmem ben işimde, her  sigara  içişimde.
Patronumu koruyorum, israf etmem  zamanımı.
Mesaimi tam yaparım,dalga geçmem bir işimde,
Buda gelir buda geçer boşa yaşlar dökme gözüm.,,,,,,,,,,,,,Hile yapsan  her işinde, utanacak  oğlun  kızın.

Sabrın sonu selamettir,hedefimden hiç sapmadım,
Lâik olan yurttaşım ben ,yetim hakkı yiyemezdim.
Alın terim  şerefimdir,  partizana  hiç  tapmadım.
Buda gelir,buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm.,,,,,,,,,,,,Vicdanım tam  bir vicdandır,mutlulukla artar hızım.

Zaman kısa,yaş ilerler,  tüccar ister hemen  nakit,
Davranışım kazandırdı, çevremde ki dürüst namı.
O da bana yuva  kurdu, patronumla  yaptım  akit.
Bu gelir buda geçer,  boşa  yaşlar  dökme  gözüm.,,,,,,,,,,,Hırsızlara köle  olmam, hür  türküyü, çalar  sazım.

Vatanıma    hizmet   için,  kaliteyle  olsun  seçim,
İş  sahibim   üretici, e m e ğ i m e  d e ğ e r  biçti,
Ustabaşı  oldum  şimdi,  çile   bitti   kolay  geçim.
Bu da gelir buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm.,,,,,,,,,,,,Devlet malı korunmazsa,hemen kokar,beyaz tuzun.

Fabrikanın Çiçek'iyim,patronumun göz bebeği,
Güven ile yaşıyorum,  rüyalarım   korkusuzdur.
Üretenler   yaratıyor,  T ü r k i y e  'ye  geleceği.
Buda gelir buda geçer,boşa yaşlar dökme gözüm.,,,,,,,,,,,,Bilgiliysen,  namusluysan,  taşa  bile  geçer  nazın
================== 3548=============================17 /07/2017=================
( Gözüm başlıklı yazı Özçiçek tarafından 18.07.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.