AŞK NEDİR
Hep sorarlar  aşk nedir?Neye benzer?
Ben aşkı ecele ölüme benzetirim.
Tek farkı ecel yani, ölüm acıdır,hüzündür.
Aşkın ise başlangıcı tatlı bir mutluluk,sonrası ise acı ve hüzündür.
Hayatta öyle değilmi?
Başlarda tatlı bir mutluluk,gün geçtikçe dertler sorunlar sıkıntılar
bir bakarsın bitmiş.
Sanki hiç yaşanmamış  olmamış gibi.
Varsa eğer biraz anılar,hatıralar ve bıraktıkların bir zaman söylenir dillerde
sonrası defter kapanır .
Aşkta öyle değilmi?
Güzel bir heyecanla başlarsın anılar,hatıralar mutlu günlerin olur.
Bir bakarsın,ki bir yerden kopmuş ecel gibi kapına dayanmış.
Varmı aşkta sonuna gelen?
Binde bir tane, er  veya geç bir yerde patlak verir,ya ayrılık yaratır sonunda,yada devam etsede cicimler gülümler hayal olur.
Ayrılmasan,da öylesine yaşarsın işte varmı var..o kadar
yani kısacası yani o mutsuzluk bir gün kapına dayanır.
Her şey bir anda boş olur yaşanmamış gibi..çünkü bitmiştir.
Bir nefes gibi artık sona gelmiştir aşkın ruhu şad olsun.
Ne güzel insandı denilir ya ölen biri insan gibi,bir müddet sonra oda unutulur 
Malatyalı şair 
Cahit aluç



( Aşk Nedir başlıklı yazı cahitaluc tarafından 27.09.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.