Ben öyle karnımdan konuşmayı oldum olası sevmedim ve beceremedim.
Huzur diyorum, huzur...
Artık her sabah kalktığımda; savaş, ölüm, zulüm, şiddet haberleri duymaktan ve okumaktan çok yıprandım.
Üzülüyorum elimde değil, insanım nihayetinde.
Bir de ''Bu gün sana, yarın bana!''
Etrafımda onca mutsuz ve acı çeken insan varken; ben gülemiyorum!
Bilmem hiç dikkatinizi çekti mi; O fakir, fukara, masum insanların göz yaşlarının arkasına gizledikleri garip mutluluk..
Onlar için bir dilim ekmek mutluluktur, bir bardak su, bir yudum nefes...
Gel gelelim bir güruh, onların bu masum ihtiyaçlarını bile çok görüyor ve üstlerine çullanıyor.
''Siz medeni değilsiniz, modern değilsiniz, dünyadan haberiniz yok...''
Sana ne be kardeşim; mutlu mu, huzurlu mu sen ona bak.

Hiç kimse senin doğrularını kabul etmek zorunda değil!

Hiç kimse senin gibi yaşamak, inanmak zorunda değil!

Sana zarar vermiyorsa, toplumu rahatsız etmiyorsa, bırak o da özgür yaşasın öyle değil mi?
Asıl sen baskı yaparak, şiddet uygulayarak ona yaşamı dar ediyorsun.
Buna hakkın var mı peki?
Yoksa üç kuruşluk menfaatin için mi, O zavallıların yaşam haklarını ellerinden almaya çalışıyorsun.
Belli ki beklentilerin çok büyük ama onu ezerek elde ettiğin şeyler seni mutlu yapmaz!
Hani saygı deriz ya; Medeniyetin, Demokrasinin olmazsa olmazıdır.
Zavallılara gelince bu saygı, hoşgörü tamamen rafa kalkar.
''Yahu onlar ne anlar saygıdan?''
Yaratılan her canlıya istisnasız saygı duymak zorundasınız. 

Onların her birinin bu evrende en az sizin kadar yaşamaya hakları olduğunu kabul etmeniz gerekir.
İNSAN OLMANIN GEREĞİ BUDUR!
Eğer onların da sizin gibi medeni ve modern olmasını istiyorsanız; Kazandığınız değerleri onlara öğretmek boynunuzun borcudur.
Aksi halde siz insanlığa olan borcunuzu ödemediğiniz için SUÇLUSUNUZ!
Eğer siz bütün bu yaptıklarınızdan sonra hala İNSAN olduğunuzu iddia ediyorsanız, ben SİZDEN değilim!



Saygılarımla
Sebahat Karagöz
04 Şubat.2018

( Huzuru Özledim başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 4.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.