** Kadını aşağılarda bırakıp da zirveye tırmanan toplum yoktur. Ama kadının zirveye çıkardığı toplum çoktur.

** Bir kadına zekâsı dolayısıyla mı yoksa güzelliği dolayısıyla mı iltifat etmeli?

** Bir rivayete göre, kadın yaratıldıktan sonra ilk icat edilen eşya “ayna” olmuş!

** Kadının susması, kopacak fırtınanın habercisidir. Tedbirli olmalı!

** Nice kadın düşmanları gördüm, kadın için deli oluyorlardı.

** Melek aramıyorum, Pamuk Prenses olsun da istemiyorum; sadece kadın olsun, ama benim olsun.

** Erkek öyle sanır; ama erkek kadını seçen değil, kadın tarafından seçilendir.

** Kim ne derse desin kadınlar, erkeklere göre daha yaratıcıdırlar.

** Kadınları bana sen anlatma! Onlar nasılsa kendilerini anlatacaklardır.

** Herkes kötü yola düşmüş olan kadına veryansın ediyor. Peki, o kadını kötü yola düşürenlerden ne haber?

** Bir kadının ilk aşkı olman, onun ilk kocası olacaksın demek değildir.

**Kadına şiddet uygulayan, kadının özgürlüğünü kısıtlayan, kadına ikinci sınıf vatandaş muamelesi yapan bir millet “Medeni” olma vasfını hak etmemektedir.

**Sevişirken, savaşırken, tarlada çalışırken kadını yanında istersin de dolaşırken, yaşarken neden istemezsin?

**Kendileri odun gibi olan bazı kızlar, beğenmedikleri erkeklere “Balta!” diyorlar.

ORUÇ BABA

( Kadın Ve Erkek Üzerine Kelâm-ı Kibar Deyişler başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 6.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.