1 Gülünce Gönül Sevgiyle Dolar
VERDİNİZ Mİ Kİ...
Temel araba sürerken kırmızı ışıkta geçmiş.Tabii bunu gören polis temeli durdurmuş. Polis:
 – “Ehliyet ve ruhsat beyfendi!” Temel: 
– “Verdunuzda mi isteysunuz..”

**

KÖYDEN UZAKLAŞTIK
Temel ile Dursun bir gün ava gitmişler. İri bir geyik avlayıp geri dönerlerken çok ağır olan geyiği birer boynuzundan beraberce tutarak köylerine doğru yola koyulmuşlar. 
Köye beşyüz metre kala köyün yaşlılarından biri ile karşılaşmışlar. Adam geyiği görüp Temel ile Dursun’u tebrik ettikten sonra geyiği böyle taşımaları halinde etinin sertleşeceğini söyleyerek kuyruğundan çekerek taşımalarını önermiş. 
Temel ile Dursun da kuyruğundan çekerek taşımaya başlamışlar. Bir süre sonra çok yorulmuşlar ve Dursun Temel’e dönüp : 
– “Ula Temel biz yine eskisi gibi taşısak iyi olur. Baksana köyden epeyce uzaklaştık…”

**

BANA BİR BİRA
Temel otelin birinin odasında kara kara düşünüyor..
 ‘Ulan’ diyor, “Ben aşağıdan içki isterken laz olduğum anlaşılır mı acaba?” 
Geçiyor aynanın karşısına ve prova yapıyor. “Bana bir fvisku.. yok böyle anlarlar”.. “Bana bir rakı, yok” diyor “böyle de anlarlar”. “Bana bir bira.. tamam” diyor “böyle iyi.. anlamazlar”.
 Ve aşağıya iniyor. Masaya dirseklerini dayıyor ve sesleniyor: – “Barmen bana bir bira”. Barmen Temel’i biraz süzdükten sonra soruyor:
 – “Birader sen laz mısın?” Temel:
 “uuuy nasil anladın” diyor: 
– “Burası resepsiyon bar karşıda..”

**

ÜÇ KİŞİLİK CEZA
Temel Amerika’da trafik polisidir. Bisikletle yol trafiğini ihlal eden bir papazı durdurur:
 – “Dur, ceza yazacağım.” 
– “Ceza mı? Yazamazsın.” 
– “Haçan nedenmiş o?” Papaz gülerek cevap vermiş:
 – “Benim sağ kolumda İsa, sol kolumda Meryem var.” 
Temel hemen atılarak:
 – “Uy da, yazacuğum. Demek ki bisiklete üç kişi bineysun!..”

( Gülünce Gönül Sevgiyle Dolar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 6.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.