Milletin ağzına sakız olmuş, durmadan, sinek kaydı sinek kaydı diyorlar da ben hiç görmüyorum kayan sinek. Ya da çok küçük oldukları için mi göremiyorum acaba bu sinekleri kayarken... Bir de şu var bu sinekleri kışın pek göremeyiz de yazın ortalığa dökülürler... Yazın da buz yok, kar yok nasıl kayıyor bu zibidiler?


Yok, yok birileri beni kesin işletiyor. Sinek kaydı tıraş diyorlar... Yani insan tıraş olunca yanağından sinek mi kayıyor Allah aşkına... Duyamadım... ''Deneyin bakın gerçekten kayıyor.'' mu diyorsunuz? Tamam da kardeşim sinek var, sinekcik var. Çeşit çeşit sinekler. Bunun sivrisi var, kara sineği var, at sineği var, çeçe sineği var... O zaman her sineğin kayma şekli de farklı farklı... Bir genelleme yapmak zor gerçekten. Hayır bir de üzülüyorum sineklere... Kayarken düşüp de bir yerlerini kırsalar, al başına dert. Sonra doktor doktor gezdir sinekleri... Bu zamanda sinekolog bulmak da zor, Jinekolog çok da...


Bak sinek kardeşim adam tıraş oldu da hadi sen de kaymaya karar verdin, adama çok da hissettirme hemi benim sinek kardeşim... Yine iyi tarafıma geldin sana kardeşim bile dedim... Bir de senin şu hemcinslerini biraz eleştireceğim... Nedir bu sizin sivri akıllılarınız sivrisineklerin havaları... Kara sinekler kan ememiyor imiş de onlar kan emiyormuş, bir de bunun havasını atıyorlar... İyi de sivri sinek biraderler en çabuk da sizi temizliyor benim hemcinslerim...


Hayır, berber dostum da sakal tıraşı olduğum zaman da hemen soruyor ''Sinek kaydı yapayım birader?'' diye... Ben de ''Sineğin kaymasına gerek yok, sen usturayı usturuplu kaydır da yüzümü kesme yeter.'' deyip cevabı yapıştırıyorum... O değil de jilet yüzümü kesti mi es kaza, kayacak sineklerde beziyorlar kaymıyorlar...


Yakınımda o kadar tıraş olan adam var. Bir çoğuna tıraş olurken bakıyorum. Hem de dikkatle bakıyorum. Ne kayan, ne de kaymaya çalışan sinek görüyorum. Hangi kıl, sakal meraklısı bu lafı ortaya attıysa halt etmiş... Acaba diyorum, biz tıraş olduktan sonra, kimseler görmesin diye gece yattığımız zaman mı kaymaya çalışıyorlar sinekler, bilemiyorum... Neyse çok geyik muhabbeti yaptık da bu seferde geyikler bozulacak bana...


En iyisi ben bu sinekleri yirmi dört saat gözetleyeyim... Elime bir tane uyduruk kamera alayım. Bakalım nasıl kayıyorlar... Kaydıktan sonra nasıl sesler çıkartıyorlar... Kayanlar, kayamayanlara üzülüyor mu acaba? O kayamayan sinekler neden kayamıyor. Kayamayan sinekleri nasıl teselli ediyorlar? Derin araştırmalara girip de bunların hepsini bir bir öğrenmem lazım... Bilim Dünyası alt üst olacak vallahi de billahi bu sineklerin kayma işini çözersem... Nobel mi alırmışım? Yok canım, o kadar da iddialı değilim... 

( Kesin Beni Kandırıyorlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.