RIZKI DA MI KESECEKSİNİZ?
Bekri'ye sorarlar:
-Niçin bu kadar çok içiyorsun? Biraz az içsen olmaz mı?
-Biz garip insanlarız, demiş. Aza çoğa bakmayız. Bu gün az bulur az içeriz, yarın çok bulur çok içeriz.
-İyi ama sen her zaman çok içiyorsun.
Bekri kızar
-Allahın verdiği rızkı da mı keseceksiniz be adamlar.

**

İNSİN DİYE FURDİK ONİ
Babam öldü, demiş Temel. İlyas sormuş:
– Neden öldü?
– Apartmanin sekizinci katinin balkonundan düştü.
– Eyvah parçalandi mi?
– Yok, girişteki bakkalin tentesine düsünce oradan havalanip karşi apartmana yöneldi.
– Apartmana mi çarpti, nasil oldu? Yok, karşi apartmanin balkonunda çamaşirlar asili idi. Çamasir ipine vurup fabrikanin bahçesine düştü.
– Orada mi öldü?
– Yok, fabrika çelik yay fabrikasi, bahçedeki yaylarin üzerine düşüp havalandi yeniden…
– Peki sonra?
– Sonrasi ne? Baktik ki yere inmiyor, biz de furdik oni..

**

DÜŞERSE DÜŞSÜN
Bir gün Temel ve karısı Fadime uçakla yolculuk yapıyormuş; uçak birden sallanınca Fadime yan koltuktaki Temel'i dürtmüş:
 -Ula Temel uçak düşi, demiş.
Temel cevap vermiş:
-Düşerse düşsün, babanın malimi dur?
( Bekri Mustafa Ve Temel'den Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 31.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.