** Yaşadıkları sorunlarla mücadele eden insan; hep güçlenir.

** Amaçlar gerçekçi olmazsa, hayal kırıklığı yaşamak kaçınılmazdır.

**Acıları protesto etmek yerine, kabullenici olunmalıdır.

** Kaybettiklerimiz değerlerimizi arttırır.

** İnsanın; birlikte güldüğü, ağladığı ve her şeyi paylaştığı birinin olması ne büyük bir nimettir.

** Her insan ölüme borçlu olarak doğar.

** İnsanlar yaş aldıkça; geçmişte yaşayıp ta anlam veremedikleri şeyleri kavrar.

** Yaşam süresince her bireyin kıyameti farklıdır.

** Saygı üzerine oturtulamayan sevgiler sadece gösteriden ibaret kalır.

** Kötülüklere fren yapmak ve set çekmek ; iyiliklere yelken açmak ve iyilik otobüsünü beşinci viteste kullanmak topluma huzur ve başarılar getirir..

** En tepede hayaller kurup hüsran yaşamaktan ise ; basamak basamak hayaller kurarak hedeflerinize varın.

** Küfür bazılarının lokması ve beslenme şeklidir.

** Bir kere ihanete uğramaya görsün insan, affetse de daima şüphe içinde kalacaktır.

** Vitrinde boy göstermek ve kalmak için yapılan hiç bir eylem makbul değildir.

**  Mutlu etmek istediğiniz , yoluna can feda dedikleriniz varsa; kendi mutluluğunun önemi yoktur.

**Hasetlik,kin ve nefretin ekilerek yerleştiği şuur altı kişinin her an felaketine yol açacaktır.

** Keşkelerinin nedametinde teselli arar bazen insan.

** Tesettür de tesettür ! İyi güzel de ; nereye bakıyor gözlerin ?

** Mizansen yaratmada üstümüze yoktur mesela. Altı başka üstü başka.helal olsun vallah.

** Tıngırdayan bu nağmeler , sözler hep malumun beyanı işte. Kimi öyle dokunur kimi böyle. Sonu hep merhum ve merhume.

** Trajedik olaylara şahit ve yaşayan insanlar olduk istemeden. Ne yaş kaldı gözlerde nede surgalama yeteneğimiz. Tühlerle,ah vahlarla ömürler ziyan olmakta.

** Hayat sen ne güzel bir öğretmensin. Yaşattığın her anda neler öğretip duruyorsun.

** Kendine koyduğu bir sınırı olmalı her insanın.

** Çocukların ağlayarak isteklerini pekiştirmeleri üzerine yerine getirilmesi ; ağlamalarını teşvik eder.

** Öteden beri süre gelen pederşahilik yerini çocukların söz sahibi olduğu yaşama bırakmıştır.

** İfadelerimiz somut olmalıdır. Soyut olanlar ise kişinin muhayyelesinde anlam bulur.

** Geçmiş ve an gözlerde hüküm sürer.

** Karşınızdaki konuşurken , başka yerlere bakmak ve konustugunuzda göz teması sağlamamak edepsizliktir.

** Kârda ki izler gibidir kimileri; kaybolup gider görünce Güneşi .

( Yaşam Heybemden - 103 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 10.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.