DİŞİ MİYDİ ERKEK MİYDİ?
Oflu Hocaya sormuşlar:
- Hz.Nuh'un gemisine zeytin dalını getiren güvercin dişi miydi, erkek miydi?
Hoca hemen cevaplamış: 
- Kesun erkek idi, dişi olsaydi ağzuni uzun zaman kapali tutamazdi ki.

**

AMELİYAT MASRAFI
Kayserili hasta doktora sorar:
-Doktor bey, ameliyatım çok masraflı olacak mı?
Doktor gayet ciddi bir tavırla cevap verir:
-Siz bu meseleye kafayı takmayın, bırakın onu mirasçılarınız düşünsün.

**

SİNEMAYA GİTTİ
Bir adam, köşedeki kör dilenciye para vermişti. Ama dilenci arkasından seslendi:
-"Heey bakar mısınız, verdiğiniz para sahte.."
-"Ne sahte mi? Peki, sen nasıl anladın sahte olduğunu? Kör değil miydin sen?!"
-"Hayır efendim... Ben kör değilim ama bu köşedeki kör dilencinin yerine duruyorum. Sağır ve dilsizim ben.."
-"Peki, kör olan nerede?"
-"İzin günü bugün, sinemaya gitti.."
( Oruç Baba'nın Seçtiği Fıkralara Herkes Gülüyor başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 18.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.