Milyonlarca ihtimal içinden geldik dünyaya. Güldük, ağladık, düştük, kalktık hep en baştan başladık. Kar gibi beyaz, tertemiz yeni sayfalar açtık hayatımızda. Yazdık çizdik, sildik sonra hepsini başlık koyduk birde. Hayaller kurduk şuursuzca inanmak için,  yaşayabilmek için. Yüzlerce insan içinde yaşadık yalnızlığın en gerçeğini. Aynı dilden konuştuğumuz insanlara bile anlatamadık derdimizi. Hiç kimseyle konuşamadık ortak bir dili. Yok ettik teker teker saygıyı, sevgiyi, en çokta iyi niyeti.
Farklı olan herkesi, her şeyi ötekileştirme çabasına girdik. Bir kalıba soktuk insanlığın tanımını, birilerine "iyi" dedik birilerine "kötü". Sormadık neden diye hiç, yanlış yapanın kestik biletini. Hep akıl diliyle konuştuk insanlarla, kimseye açmadık yüreğimizi. Kimselere emanet edemedik güvenimizi.
Korktuk, savaşmaktan, bir şeyleri değiştirmeye çalışmaktan, tekdüze geldigimiz bu dünyada farklı olmaktan. Taklitten ileri gidemeyen herkes gibi yaşadık. Geldik, gördük, gidiyoruz. Arkamızda bıraktıklarımızla hayatın hakkını verdik. Bir günlüğüne de olsa omuzlarda taşındık, iyi bilindik.
Evet bu bir savaştı ve biz ne kazandık ne de kaybettik...

Ali Yumuk
( İyi Bilindik başlıklı yazı aliyumuk1 tarafından 25.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.