ŞU İLİŞKİSİ VAR
Adam nefes nefese içeri girer:
-Doktor bey.der. Midemde şiddetli ağrılar baş gösterdi. Geceleri kıvranıyorum. Ne yapayım acaba?
-Hafif yemekleri tercih edin. Daha az sigara için. Bir de gözünüze gözlük takın.
-Ama doktor bey, mide ile gözlüğün ne ilişkisi var?
-Şu ilişkisi var. Doktor alt katta bulunuyor. Bense AVUKATIM...

**
AŞKIN ELBİSESİ
Babaanne torununu ziyarete gider. Torunu giyinmeye üşendiği için kapıyı çıplak olarak açar. 
Babaanne: 
Bu ne hal kızım üstüne niye bir şey giymedin? deyince Torunu: 
-Babannecim görmüyor musun üstümde aşkın elbisesi var, der. 
Torunun bu cevabı babannenin hoşuna gider.. 
Eve gidince babanne de kocasına kapıyı çıplak olarak açar kocası : 
Karıcım bu ne hal, diye sorunca babaanne de : Görmüyormusun hayatım? Üstümde aşkın elbisesi var, der. 
Kocası biraz durakladıktan sonra cevap verir : 
-Keşke ütüleseydin!

**
ÇEKİRGE
Bir Türk işadamı iş seyehati için Avusturalya'ya gitmişti. Arabada giderken bir ineği göstererek sordu?
-Bu nedir?
-İnek efendim, dedi kılavuz. İşadamı gülümsedi.
- Bizim oralarda buna buzağı derler. 
Biraz daha ilerlemişlerdi. Bu sefer bir horoz gördüler. Bizimki sordu:
- Peki ya bu nedir?
- Horoz efendim.
- Bizim oralarda buna civciv derler, dedi. 
Kılavuz iyice sinirlendi. Biraz daha gidince bir kanguru gördüler. Bizimki ne olduğunu sorunca, kılavuz:
- Bizim burada ona Çekirge derler! Dedi.

( Gülmekten Bayıltan Fıkraların Devamı başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 27.04.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.