SANA NE
Adamın biri yolda gidiyormuş, ensesine şöyle okkalı cinsinden bir tokat yemiş, arkasına dönüp bakmış iri yarı bir adam. 
-Ne oldu ya? Neden bana vurdunuz? demiş. Adam da: 
-Seni bir arkadaşıma benzettim pardon kardeşim, demiş. 
-Ama bu kadar da sert vurulmaz ki canım, demiş tokadı yiyen adam . 
Tokadı atan adam da:
-Sanane be adam, arkadaşım değil mi? İstediğim gibi vururum, demiş.

**

ŞİŞİRİYOR
Dursun Temel'in başındaki şişliği görünce merak edip sordu: 
-Temel o başindaki şişluk nedur? 
-Fadime kafama domates atti... 
-Uyy domates kafa mi şişirur ula? 
-Konservesi şişiriyi uşağum.

**

VERMİYORUM Kİ
Kayserili arkadaşına karısından dert yanıyordu: 
-Yahu bizim hanım çok müsrif. Para yetişmiyor. İnanmazsın pazartesi 100 lira istedi. Salı 200 lira, çarşamba 400, dün de 700 lira... 
-Acıdım sana vallahi, nereye harcıyormuş bu kadar parayı? 
-Ne bileyim ben, verdiğim yok ki.
( Gülmek İster Misiniz? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 6.05.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.