Dünya var olduğu sürece değişmeyecek tek olgu değişimdir. Mevsimler değişir, Fikirler değişir, Zaman değişir, Mekan değişir. Değişimin önüne geçmek mümkün değildir. Bu yazı değişim söyledir, değişim güzeldir, Değişime ayak uydurmalıyız şeklinde bir yazı olmayacak. 

Keşke Türkiye'de de değişim rüzgarına kapılsak. Bazı önemli hususlar değişse de artık canımız yanmasa.
Türkiye'nin değişmeyen olayları önem sırasına göre değil de aklıma gelen sıra ile sizlere ile paylaşmak istiyorum.
Ben otuz yaşımdayım, olaysız Derbi yaşanmaz artık değişmeli korkusuz bir Derbi maçı izleyelim ne kadar güzel değil mi? 

Kurban bayramı yaklaşıyor, "Acemi kasaplar iş başında" "İspanya'yı aratmayan boğa kovalaması" şeklinde haberleri duymasak. Türkiye'deki bu manzara da hiç değişmiyor.

Geçtiğimiz günlerde liselere giriş sınavı gerçekleşti. Sınava geç kalan öğrenciler vardı. Tüm emeklerini 1 yıl ertelemek zorunda kaldı. Her sınavda olur mu ! oluyor. Artık bu manzaranın da sizce değişmesi gerekmiyor mu?

Ramazan Ayı'nda orucu bozan hususlarla ilgili aynı soruları sormaktan hiç vazgeçmeyiz. Buradan açıklıyorum sakız orucu bozar! Bu da hiç değişmez.

Haberleri izlerken değişmesini istediğim haberler; Töre cinayeti, Çocuk istismarı, Trafik kazaları, Meclis kavgaları, Kadına Şiddet, 1 mayıs kutlamaları ardından temizlik işçileri meydanı temizlemek zorunda kalır, kutlama yapan işçi de temizlik işçisi işçi değil mi? '23 Nisan'da çocuk işçiler...

Benim güzel ülkem benim güzel ülkemin güzel yurttaşları değişime bu kadar ayak diretmeye gerek yok
 değil mi?
( Değişim Şart başlıklı yazı şairinufku tarafından 7.07.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.