NEDEN BURADAYIM?
Doktor, akıl hastanesindeki hastalarından birini sorguya çekiyordu.
– Oldukça sakin de görünüyorsun, dostum. Seni ne sebepten buraya getirdiler?
– Çok basit. Ben herkesin deli olduğunu söylüyordum, herkes de bana deli diyordu.
– Sonra ne oldu?
– Ne olacak… Çoğunluğun söylediği kabul edildi.

***

BU KATTA DURMUYOR Kİ
Kadın doktora gitmiş ve başlamış dert yanmaya:
-Doktor Bey, kocam kendini asansör sanıyor.
Doktor:
-Peki hanımefendi eşiniz niye gelmedi sizinle?
Kadın:
-Getireceğim ama bir türlü bu katta durmuyor ki.

***

BOYUM YETMEZ
Deliler hastanesinde delileri muayene etmeye geleceklermiş. Hepsinin aklını kontrol etmek için masaya yağ sürmüşler ve bir ampul vemişler. Görevleri masaya çıkıp ampulü takabilmekmiş. 
Birinci deli çıkmış kaymış düşmüş, ikincisi çıkmış kaymış düşmüş, üçüncü deli gazetesini sermiş ampulu güzelce takmış ve inmiş.
Doktorlar adamın akıllı olduğunu düşünüp bir soru sormuşlar. 
-“Neden sen gazete serdin?” Deli de :
-“Boyum yetmeyeceği için gazete koydum” demiş.


( Deli Fıkraları Güldürmeye Devam Ediyor başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 26.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.