PARDON
Sarışının biri kütüphaneye gitmiş ve direk bankoya yönelerek görevliden bir hamburger, bir kola ve bir de patates kızartması istemiş. Görevlinin saf saf yüzüne baktığını gören sarışın bu sefer daha yüksek sesle:
-Anlatamadım galiba beyfendi, bana bir hamburger, bir kola, bir de patates kızartması, demiş.
Artık iyice sinirlenen görevli:
-Hanımefendi, burası kütüphane, demiş.
Sarışının yüzü kıpkırmızı olmuş, özür dileyip çok çok kısık bir sesle fısıldayarak:
-Pardon pardon, bana bir hamburger, bir kola ve bir de patates kızartması...

**

SAÇMALAMA
Ölüm yatağındaki kadın kocasına sormuş: 
-Bana söz ver ben öldükten sonra elbiselerimi evleneceğin kadına giydirmeyeceksin değil mi? 
Adam;
-Saçmalama, birincisi sen haftaya kalmaz iyileşirsin, ikincisi onun boyu seninkinden ufak, elbiselerin ona olmaz... 

**

YEMEDEN YAŞANIR MI?
Temel ile Dursun Toronto'ya gelmişler. Dünyanın en yüksek kulesi olan CN Tower'i gösterip Temel, Dursuna: 
- Haçan burasi o kadar yüksek ki yukaridan düştüğün zaman aşağiya gelene kadar 3 gün geçer. Demiş.
Dursun: 
- Hadi yaa.. Peki düşünce ölür müsün? diye sorunca, 
Temel: 
- Ne zannettin ya 3 gün yemeden içmeden yaşanir mi da..?

( Bir Kahkaha Da Sen Atar Mısın? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 8.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.