Deli kızın türküsü…….

Zamanın birinde diyerek başlamak isterdim…ama başlayamam .. çünkü bu yazıda ki zaman her zaman…..her zaman aklı başında şeyler yazılmaz ya…… biraz da deli deli şeyler yazmak gerekir…içinden geçene gem vurmadan sayıp dökmek doğruyu söylediğin için dokuz köyden kovulmak gerek… bazen yalın olmak olduğun gibi olmak gerek….

Bu güne kadar hepimiz öyle veya böyle hep birilerini umursadık bu birileri kimi zaman umursanmaya bile değmedi… ama biz yinede bu alışkanlıktan  vazgeçmedik.. kendimiz için yaşamayı unuttuk…her yaptığımız şey için birilerine hesap vermek zorunda kaldık… içimizdeki benin istediklerini değil yapmamız gerektiğini sandığımız şeyleri yaptık ….birilerinin . annesi olduk birilerinin kızı birilerinin eşi olduk …ne zamanki bir parça kendimiz olmaya kalktık … bu seferde egemenliğinin elden gideceğini düşünenler tarafından bastırıldık… tartaklandık , tacize uğradık, dövüldük , sövüldük….kendi türkümüzü ağız dolusu söyleyemedik… kadındık ve hep yerimizi ve haddimizi bilmeliydik … biz haddimizi bildikçe de haddini bilmeyenlere tercih edildik….ömrümüz değerimizi bilecek birini aramakla geçti geçmesinde biz kendi değerimizi bildik mi???…

silgisizce

( Deli Kızın Türküsü başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 25.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.