Kadın , bir gün önce söz vermiştir sevdiği  erkeğe sahilde  bir simit i bölüşüp..denizi seyredeceklerdir…

Saatine bakar…10 dkk sı vardı ..randevusuna

Hırkasını bile almayı akıl edemeden fırlar kapıdan..

Dolmuş tıka basa olmasına rağmen ite kaka biner..

İndiğinde  randevu saatini 1dkk geçmiştir

Telaşla sahil yolunda buluşacakları banka doğru koşmaya başlar..

Kan ter içinde durur..simitçiden  iki simit alır

Tekrar koşar

Simitçi avaz avaz arkasından bağırır

—–abla paranın üstüüü bu para çok

Ne önemi var ki paranın sevdiği bekliyordur.

Aldırmadan koşmaya devam eder

Birden topal topal koştuğunu fark eder

Arkasına baktığında mazgalda takılı kalan topuğunu görür

Saatine bakar 4 dkk geç kalmıştır ..umursamaz

ayakabısını çıkarır eline alır

soluk soluğa koşmaya devam eder

bardaktan boşalırcasına bir yağmur başlar

ıslak kedi yavrusuna benziyordu artık

ama o yinede koşar…geç kalmıştır ve sevdiği adam onu beklemektedir.

onu çok merak etmiştir……………

buluşacakları yere geldiğinde

kimseler yoktur ortada..

bankın üstünde yarı ıslanmış bir kağıt, üstünde uçmasın diye kocaman bir taş vardır..

eli titreyerek alır kağıdı…

( canım seni beklerken çok acıktım dayanamadım bir simit aldım..tam simitçiye parasını ödeyeceğim cüzdanımı evde unuttuğumu fark ettim yandaki bankta oturan   bayan ödedi sağ olsun.. simitin yarısınıda ona verdim.. sohbet ettik….sonra ani bir yağmur başladı sende geçikmiştin ..ıslanmayalım diye karşıdaki cafeye gidiyoruz..sende oraya gelebilirsin)

Gözünden iki damla yaş denizin tuzlu suyu ile karışır..elinden uçup giden kağıt parçasına öylece bakar.  oysa 10 dkk geçikmiştir hayata .

Bazen hayata geç kalırız.bizi beklemesi gerekenler çoktan bizden vaz geçmiş kendi hayatlarına dalmıştır.sizin neden geciktiğinizi ne yaşadığınızı umursamazlar sonuçtur önemli olan onlar için..ne yaşadığınız değil…SİZİ GEÇ KALDIĞINIZDA BİLE SABIRLA BEKLEYİP SEVE BİLECEK İNSANLAR MUTLAKA VARDIR..YADA SİZİN SABIRLA BEKLEYİP SEVEBİLECEĞİNİZ…

SİLGİSİZCE  DİP NOTLAR

 

( Silgisizce Dip Notlar-2- başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 26.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.