KOCASINI YAKAN KADIN
Adam karısıyla arabada giderken polis sirenini duymuş, hemen sağa çekmiş ve polis gelmiş: -Buyrun memur bey?
-Beyefendi direksiyon başındayken cep telefonuyla konuşuyordunuz
-Yok efendim sadece bip yaptı, ben de şarjı mı bitiyor diye baktım.
Karısı lafa atlamış:
-Aaaa yapma hayatım.. yarım saattir ortağınla iş görüşmesi yapıyordun telefonda.
Adam karısına kötü kötü bakarken polis yine sormuş:
-Beyefendi emniyet kemerinizi neden tak mıyorsunuz? 
-Memur bey takmıştım ama sizin geldiginizi görünce durduktan sonra çözdüm.
Karısı yine atlamış: 
-Aman şekerim sen de! O kemeri hayatında bir kere taktın mı acaba?
Adam kadına bi tane patlatmamak için kendini zor tutarken; polis bu sefer de arabayı incelemeye başlamış vee... 
-Beyefendi bakar mısınız sag sinyaliniz de kırık?
-Aaaaa.. kırık mı? Sabah yola çıkarken kontrol ettim kırık diildi...Yolda oldu galiba, hiç de farketmedik.
Karısı çenesini tutamamis yine:
-Amma da attın kocacıım, sana 3 haftadır söylüyorum artık şu kırık sinyalin icabına baktır diye.....'
Adam en sonunda dayanamamış bağırmış:
-Bana bak sen susucak mısı? Çakıcam şimdi suratının ortasına!!'
Polis kadına sormuş: 
-Hanımefendi eşiniz size hep böyle mi davranır?'
Kadın cevap vermiş:
-Yok canım....Sadece alkollu olduğu zaman..... 

( Bu Kadının Yaptıklarına Katıla Katıla Gülünür başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 31.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.