Yaşlı kadın bitkin yorgun  gözlerini kaldırıp yaşlı adama baktı..aynı yorgunlukta olan gözleri gülümsüyor ..bir su duruluğunda parlıyordu… boğazına düğüm düğüm olmuş kelimeler dudaklarından döküldü…

------ çok mu geç oldu…

____ yok gülüm  geç değil

------ama bak gözümüz görmüyor, ayaklarımız tutmuyor, ellerimiz titriyor…demek ki geç olmuş

Yaşlı adam ..omzuna dayalı ak saçlı kadının saçını…büyük bir şefkatle okşadı…

_____bak hala elerim saçlarını okşa ya biliyor.

-----ama bembeyaz saçlarımı,

_______ben hiç onların rengini fark etmemiştim…ne zaman siyahtı ne zaman beyazladı farkında değilim benim gözlerim tek senin yüreğini gördü be gülüm..

Yaşlı kadının gözünden damlayan tuzlu su …yaşlı adamın gömleğinin yakasını ıslatmıştı..yaşlı adam cebinden çıkardığı..mendiliyle  bir ipeğe dokunurcasına titreyen elleriye gözyaşlarını sildi kadının..

______ağlama gülüm artık gülümseme vakti…

-------yok …yokk… geç oldu

_______geç değil deniz gözlüm geç değil ben sensiz yaşadığım günleri ömrümden saymadım ki.. aslında çok bile erken …yaşadığın değildir yaşanılandır yaşanmış olan..biz daha yeni başlıyoruz hayata..zaten ne fark eder ki  ha bir ömür ha bir gün senle başlamasa da senle sonbulacak olan bu hayata..

-------yani geç olmadı diyorsun..

_____ah be gülüm 50 yıl daha geçse değişeyecek tek şey…bizim sevgimiz..he bide senin bitmez tükenmez inadın.. senin dediğin olsun geç oldu.. tamam

-------bak ben bilirim geç olmuş… saat yediyi geçiyor ..hadi kalk  evimize gidelim…serçelerin göç mevsimi gelmeden…..daha yaşanacak çok şey var….

silgisizce dip notlar

 

 

 

 

 

( Çok Geç Mi Kaldık başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 3.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.