Seni fazla şımartan büyük alaka önem

Daha çok keriz bulur avlarsın süslü köpek

Sevdiğimi zannettim hayli kısa bir dönem

Hayal köşke kurulur tavlarsın süslü köpek.

 

Karışık duygularla bir meçhule giderim

Bu kilise hayırsız gönlüme vazgeç derim

Cadılar bayramında kıskanıp ah ederim

Ağlayıp derin solur yalvarsın süslü köpek.

 

Sabret yağmuru bekle dökülecek boyası

Çok hoplayıp zıplıyor çıkacak bak foyası

Anlık nazara bağlı sonu kalbin gayyası

Köyden şehire ulur havlarsın süslü köpek.

 

Delikte son halinle gerçek tanırım seni

Dar alandan ibaret sanırsın tüm evreni

Duvarlara yazdım ben kıvrım kıvrım işveni

Koynumda yılan olur kavlarsın süslü köpek.

 

Yürekte sevda koru çöp bidonu dolaşır

Küplere dalıp çıka her çirkefe bulaşır

El üstünde taşınıp çamlı parka ulaşır

Aşkta sen de yorulur kavrarsın süslü köpek.

 

03.11.2018

Ahmet Çelik

NOT: TİLKİNİN BİRİ BİR DÜKKANDAN YİYECEK GÖZETLERKEN, DÜKKAN SAHİBİ GİDİNCE DÜKKANA DALAR. ÖNÜNE GELEN KABA DALAR. SONUNDA BAKAR RENK RENK TÜZLERLERE BEZENMİŞ. MEĞER DÜKKAN BOYACI DÜKKANIYMIŞ. ORMANA KOŞAR ARTIK ORMANDA BANA BENZER BİRİ OLMADIĞINA GÖRE ARTIK KRAL BENİM DER. TABİ YAĞMUR YAĞANA KADAR.  BUNU HAYALİ BİR AŞKA UYARLAMAK İSTEDİM.

( Süslü Köpek başlıklı yazı AhmetÇELİK tarafından 27.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.