"Bu satırlar Kanser illetiyle savaşan ,son ana kadar hayata tutunmaya çalışan muhteşem insan G.... Öğretmenin son yaşam karesini anlatmaktadır."


”Işıksız yüreklere ithaftır.”

 

               Sabahın ilk ışıklarında denizden gelen hafif bir esinti ile perdeler dans ediyordu. Martılar ise çığlık çığlığa denizle şakalaşıyordu.. Pencerenin kenarındaki koltukta oturan kadın başını kaldırdı ve titreyen ellerle perdeyi araladı. Martıların dansını seyretti bir an ; gözlerinde sönmeye yüz tutmuş mumun ışığı vardı sanki. Sonra iç geçirdi. Elinde itinayla tuttuğu kağıda  yazmaya başladı. Hasta ve yorgun bedeni koltuktan güç alıyordu sanki…

             Yazdı… yazdı…

              Sonra, arkasına yaslandı. Yüzünü pencereye döndü.. Daldı gitti denize ;hayatta olduğunun tek ispatı olan bal rengi gözleri. Elleriyle sımsıkı tuttuğu Son mektubunu itinayla kucağına koydu…

O Bal rengi gözler önce denize ,martılara ve mahkumu olduğu yalnızlık koğuşuna son kez baktı..Ve Simsiyah kirpiklerini kapadı...    

            Son mektubunu yazmıştı… 

  

GÜN BATIMINDA

 Ruhumun gün batımında

Izdırap çiçeklerim,

Gözyaşlarımla sulanacak.

Adsız duygularla yüklü yüreğim

Işıksız dünyamın yaşam penceresinden

Son kez bakacak…

………………Zaman

Bir adım ötemde sinsi bir yılan.

Ömrümün son dönemecinde

……..Bitecek özlemler,

…………Duracak saatler,

……….……Kırılacak aynalar,

………..……….Solacak umutlar.

Aydınlığı kucaklayacak karanlık.

Susacak Yaşam senfonim artık.

Ölümün nefesi..

Saracak yorgun bedenimi.

Yumuşak bir sıcaklık

Akacak damarlarımda ılık ılık.

……………..Son nefesimde.

Yaşamı yenip ölümü seçeceğim.

Hiç giyemediğim gelinliğim

Olacak bembeyaz Kefenim…

( Günbatımında Son Mektup başlıklı yazı SONimza tarafından 1.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.