Bilmem ki yokluğunun bu kaçıncı senesi.. 4 mü desem 5 mi desem hatta 6.seneye mi girmek üzereyim. İnan senden sonra değişen tek şey seneler oldu. Kalbimin en güzel yerindeki sen, bi türlü eskimedin. İçimdeki bu saf aşkı sen bile kirletemedin. Belki de seninle olsaydım bu kadar masum bir aşk yaşanmayacaktı. Belki de en güzel şey yokluğunun vermiş olduğu özlemdi. Yokluğu böylesine güzel olanın kendisi nasıldır kim bilir? Sen gelince aklıma ardından çelişkiler de beraberinde geliyor. Geride net bir şey mi kaldı sanki. Geçmiş, anılar, güzel günler, sen ve sensizlik.. Düşünüpte delirmemek elde değil seni düşünüpte heyecanlanmamak elde değil. Anladım ki şu hayatta mutlu olacaksam sen yanımdayken olacağım. Oysa ben sana veda edeli çok olmamış mıydı? Yine yazdım yine yazdım yine düşündüm yeniden aynı duygulara yenildim işte...

( Bilmem Ki Yokluğun başlıklı yazı Yakamozz tarafından 27.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.