Biliyorum  bazılarımız zor olanı sever,kolay olanı seçeriz...zor olanı kazanmak çabası güzeldir lakin insanı yorar öyle yorar ki bütün gücünüzü onu elde etmek için harcarken  yıpranırsınız... ama zor olan cazip olandır onda ki gizem bizi  kendine çeker içine alır  onu elde ettiğimizde duyduğumuz haz  ömürlüktür ama adı üzerinde zordur...erişemeyeceğini bilmek insanı kamçılar  daha fazla ödün veririz ve daha fazla severiz... ama neden bilinmez kolay olanı seçeriz... belkide bir ömür boyu yorulmayı göze alamayız  yada kim bilir belkide gizemini bozmak istemeyiz...kolay olanla her şey kolay olacağını sanarak başladığımız yolda bir süre sonra bakarız ki  aklımız ,yüreğimiz  hala zor olanda... ama yola girmişizdir bir kere artık zor olan imkansız olana dönüşmüştür... ve kendimize acımaktansa  zor olanı  yok sayarak onu  unutmayı  seçeriz  işte bu zorunda zorudur... unutamayız.... içimizde hep keşke diyen bir ses  yankılanır unutturmaz ...ve ne yaparız biliyor musunuz... ona şiirler yazarız...onu rüyalarda görürüz, onunla hayaller kurarız ve bu dünya  sevmediğini yaşarken sevdiğine hayal kurmakla geçer.... üstüne üstlük kolay olanın günahına da gireriz.... onun tek kusuru kolay olmasıdır...o seven, anlayışlı olan, iyimser olan,verdiğiniz le yetinmesini bilendir...bunlar kusursa o kusurludur... ya da biz nankörüz dür....ya tam tersi olsa her şey daha mı güzel olurdu.. her şeye her zorluğa rağmen zor olanı seçseydik ...ve bir gün zor olanı elde ettiğimizde .. yorgun ve bitkin düştüğümüzde  o an aldığımız hazla bir ömrü yaşasaydık ..daha mı mutlu olurduk ..bence olmazdık....anne annemin bir lafı vardı...GEÇİNMEYE GÖNLÜN YOKSA HER ŞEY BAHANE diye  bizim derdimiz zor veya kolay olan değil bizim geçinmeye gönlümüz yok.....zor olanı başardığımızda  bizi bu kadar yorduğu için  hayattan ve ondan mutlaka bir bedel ödemesini bekleyeceğiz... ve ben adım kadar eminim ki  acaba kolay olanı seçseydim  daha mı  mutlu olurdum diyeceğiz...

Şimdi diyeceksiniz ki bunları niye anlatın ne işe yarıyor bu kadar laf.. demem o ki.... ALLAH bizi zor ve kolay olan arasında bıraktırma sın... acaba mı , keşke mi demek zorunda da bırakmasın... doğru olanı nasip etsin.... etsin ki  bende bunları yazmak zorunda kalmayayımJ)


silgisizce dip notlar

( Deneme 1.2.3........... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 12.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.