Hayatta her insanın sarılabileceği, başını dayayıp ağlayabileceği bir omuza sahip olması çok güzel bir duygu ve bir o kadar da büyük bir şanstır. Birçoğumuz yaşamında bu kadar şanslı olamayabilir. Mesela ben o kadar şanslı olamadım hayatta. Hep kendime sarıldım, kendimle dertleştim ve kendimle ağladım... Sıcak bir kalbin içinde sevildiğini bilmenin nasıl bir duygu olduğunu bildiğimi sanırdım, sevdiklerimden dolayı. Lakin hayatın akışında yaşananlar bana yanıldığımı gösterdi. Ancak herşeye rağmen kalbimin sıcklığında sevgiyi büyütebilmek, yaşatabilmek ve bunu anlamak ve anlatabilmek de güzeldi diye teselli ettim kendimi akıp giden zamanda. Zira bir bir dökülürken hayatımdan sevildiğimi düşündüğüm yürekler, sadece onları severek ve gülerek seyretmekle yetindim. Yalnız kalmanında güzel yanları varmış hayatta. Hayatı ve hayatınızdaki insanları tanıyabilmek gibi.


Belki yalnızlık hüzündür ama  hüzün de günbatımı kadar güzeldir. Ruhunuzu olgunlaştırıyor, ehlileştiriyor ve bedeni de ruhu da her acıya, her sızıya karşı sadece hazırlamakla kalmıyor aynı zaman da güçlendiriyor. Bir sonraki günün aydınlığına daha güçlü ve daha büyük umutlarla hazırlıyor sizi....


Yalnızlıktan da yalnızlığın hüznünü yaşamaktan da kokmayın.... Hayat her şeye ve herkese rağmen güzeldir...


( Hayat Ve Yalnızlık başlıklı yazı Ergül Güzel tarafından 15.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.