Biz çocuktuk on oniki yaşlarında... Her bayram yaklaştığında eve mutlaka tatlı ve çikolata alınırdı. Tatlı ve çikolata alınır da Ahmet ve Kardeşi o çikolatalara kamikaze dalışı yapmaz mı? Ben rahmetli babaanneme çekmişim biraz tatlı konusunda... O da çok severdi her türlü tatlıyı, ayırım yapmadan mideye indirirdi...

Neredeyse bir hafta var Ramazan Bayramına, çocuk olduğumuzdan ve de okula gittiğimizden biz ancak cumartesi ve pazar günleri tekne orucu tutuyoruz. Yani Hoca öğle namazında Allahu Ekber dedi mi biz homini gırtlak sofrada ne varsa götürüyoruz...

Bayrama da az kaldı, annem illa ki çikolata ve baklava almıştır. Süper ikili kardeşim ve ben hazırız görev bizi bekliyor. Önce çikolatalara operasyon çekmek lazım. Nereye koyar bu annem çikolataları, bir düşünelim bakalım. Geçen sene şifoniyere saklamıştı, oraya bakalım önce... Yok, yok burada... Başka nerede olur ki? Elbise dolabının çekmecelerine bakalım. Hah işteeeeeeeeeeeeeee bizden kaçar mı? Çok da almayalım da çakmasın ufaktan ufaktan götürdüğümüzü...

Aradan bir iki gün geçer...

Çikolatalara bir nokta operasyonu daha çekelim bakalım. Hadi ya, geçen buradaydı, nereye gitmiş ki bu çikolatalar? Yürüyen, uçan, kaçan çikolata mı olmuş bunlar? Yine bir operasyona imza atmanın zamanı geldi... Yine bulduuuuuk, kaçar mı bizden, karyolanın altına saklamış bu seferde...

Bir iki gün daha geçer... Bayram hızla yaklaşmaktadır...

Vay ki vay çikolatalar yine kanatlanmış. Bir uçan bir de kaçan kurtulsa da elimizden, gizlenen çikolataları asla bulmadan duramayız... Bu seferde kutusuyla çamaşır makinesinin içine koymuş, bak sen valideye... Her gün yerini değiştiriyor değiştirmesine de, biz de uzmanlaştık artık çikolata ve kokusunu alma konusunda... Valide yer değiştirme yarışmasına girse birinciliği kimselere kaptırmaz billahi...

Hayır bizi niye bu kadar uğraştırıyorsun ki Valide Hanım. Bayramın gelmesine yakın, iki paket yaptır ayrı ayrı, birini de getir bize ellerin ile teslim et, senin misafirler için ayırdığın çikolatalarda sağlam kalsın, hem arefeyi görsünler, hem de bayramı... 

( Yer Değiştirme Şampiyonu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.