Olayın neresindesiniz

Siz kim?

Biz kim?

Ne kadar kolay kalemi alıp üstüne bir çizik atmak

Ona kemalist

Bunu İslamcı

Diğeri sağcı

Diğeri solcu

Ama bir durun öyle kolay attır mayız o çiziği

Kolay yazılmadı kolay kolayda sildir meyiz TÜRK ün destanını

 


Kurtuluş savaşı nedir bilir misiniz siz

Hani şu  vatanın her karış toprağı için

Çoluk ,çocuk yaşlı,genç, kadın erkek

Hiç düşünmeden iki kaşık hoşaf bir somun ekmekle

Alevi si, sunisi, lazı, kürdü,

Tek yürek  savaştıkları savaş

Onları tek yürek olmasını sağlayan  adam kimdi bilir misiniz


Hattı müdafaa yoktur, sathı müdafaa vardır. O satıh bütün vatandır. Vatanın her karış toprağı vatandaşın kanıyla sulanmadıkça terk edilemez.”

M.Kemal ATATÜRK

 

Vatanın bütünlüğü, Milletin istiklali tehlikededir. Milletin istiklalini yine milletin
azim ve kararı kurtaracaktır.

M.Kemal ATATÜRK

Amasya Genelgesi

Bu  sözleri   söyleyebilecek kadar yürekli  adamdı o adam.....


Bir ülkenin , vatan olmasını ve bu vatan içinde gerekirse ölüneceğini söyleyen adam...........Bunu birinin söylemesi o kara günlerde önderlik yapıp  halk ı bir arada tutacak kadar yürekli ,korkusuz , azimli, kararlı biri olması gerekiyordu bunu da sıradan bir insan yapamazdı... o günkü şartlarda bunu yapmak büyük cesaret işiydi...şimdi yok  içiyordu yok şöyleydi böyleydi demek çok kolay...bizi biz yapan bütün atalarımız çok kıymetli ama onların hepsi insandı ve bütün insani günah ve sevapları içinde birde bizlerin  ve vatanlarının yüklerini omuzlarında taşıyıp bizi bu güne getirdiler.. onlar bizim saygıyla anılacak geçmişimiz... şimdi onları karalamak insanca hataları yada davranışları yüzünden yargılamak ve saygısızlık etmek bize düşmez......

 

Bir de cumhuriyet diye bir şey var..

Hani şimdilerde o adamı beğenmeyip  onun hakkında ileri geri konuşanların en çok yararlandığı şey.....

Onun  azmi kararlılığı ve önderliği ile  cumhuriyet ilan edilecek ..bu ülke cumhuriyetle yönetilecek...

Ve şimdi kalkıp onun  verdiği  bu nimetle övüneceksin.... ama  üzümünü yedikten sonra bağcıyı döveceksin... geçin bunları....

Şimdi konuşmak karalamak alay etmek ne kadar kolay ..onu anlatan kitaplar yazıp  satmak ne kadar kolay ... sen  o sun sen busun o şu o bu demek ne kadar kolay... diyelim sıkı bir ATATÜRK sevdan var... yaz kitabını sat cüzzi bir miktara  o sevdiğin adamı herkes okusun anlasın anlatsın.... ben herkesten çok seviyorum herkesten çok anlıyorum o adamı demekle  anlıyor seviyor olmuyorsunuz.. bayılıyoruz uç noktadan konuşmaya bayılıyoruz her şeyi sahiplenmeye...ATATÜRK kimsenin değil... DİNİMİZ  Müslümanlık ,İSLAMİYET kimsenin  değil... bunlar ortak paydamız .. kimse kimseye ahkam kesmesin ...

 



Ne atam ne dinim kimsenin tekelinde değil..hele vatanım hiç değil...kimse benim  ATAMA hakaret edemez ...bunu yapmaya hakları olmadığı için edemezler ... kimse aynı şekilde dinime, bayrağıma , vatanıma , geçmişteki büyük insanlara  söz söyleyemez... buna da kimsenin hakkı yok...hiç bir şeye öyle kolay sahip olunmadı... ve bizi biz yapan bu değerlerde kimsenin tekelinde değil... bırakın bu işleri... bu sadece ayrımcılığa yol açar...

Burası TÜRKİYE... Bizler TÜRK üz.. bir bayrağımız , bir vatanımız, bir dinimiz var... bir bütünüz... diğer teferruatlar bu birlik içinde renk sadece...bu birlik korunmazsa  o renklerinde hiç bir anlamı kalmaz....



Bırakın artık laf sokmayı ..siz kimsiniz, biz kimiz, size bir şey olduğunda biz ne olacağız bize bir şey olduğunda siz ne olacaksınız... bir vücudun değişik organlarıyız sadece... ve vücut hepimizin çalışmasıyla ayakta durur...




Ben çok sıkıldım  benim dediğim doğru diyen insanlardan, ben çok sıkıldım  anlamadan dinlemeden anlatmadan ikna etmeden diretenler den...ben çok sıkıldım saygı bekleyip saygı göstermeyenlerden.. çok ama çok sıkıldım...dil uzattığınız şeylere dikkat edin...onun kişiliğine saygınız yoksa yaptıklarına , yapıklarına saygınız yoksa makamına hadi ona da saygınız yoksa çocuklarınızın geleceğine  saygı duyun...abartmayın kurban olayım yeter artık abartmayın....sevmek zorunda değilsiniz ama bu gün bu kadar rahat konuşa biliyor vatanım dediğiniz topraklarda özgürce yaşayabiliyorsanız  yediğiniz kaba da pislemeyin.....ben kemalist değilim, İslamcı değilim, sağcı ,solcu,ortacı değilim....... ATATÜRK de benim, İSLAM dinide BENİM , geçmişimdeki TÜRK ü TÜRK yapan her şey benim.....önce ALLAH ın kuluyum yani insanım.... sonrasında Türk ve Müslümanım........bu doğrultuda  her şeyim değerli ve bu değerlere laf söyletmem söyle yenide sevmem........... bu değerlere laf söyleyen bu ülkenin bütünlüğünden rahatsızlık duyanlardır.

Geçmişimize saygıyla

silgisizce

( Siz Kimsiniz.....biz Kimiz....... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 27.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.