HAPPY VALENTİNES DAY

Gaddar bir hükümdar aşkı yasaklar,bir aziz bu yasağa karşı çıkar ve cezalandırılır.
Ki hazin sona yani ölüme yaklaşan aziz de,hizmet ettiği kutsal duygu aşkın pençesinde bulur kendini.
Ve sonuç,aziz aşkıyla efsane olur ve ölümsüzleşir.

Aziz Valentine^nin öyküsüdür bu.Sonsuzluğun,sonsuz aşkın simgesi sevgili Aziz Valentine.
Bir gün değil her gün seven Valentine.
Fakat biz bu aşkı bir güne 24saate sığdırmaya çalıştık.Pahalı hediyeler alıp 365 takside böldürdük sevgimizi.
Gerçi haksız da değiliz...

O kadar alıştık ki günü kurtarmaya.
Gönül her gün  Valentine diyor
Yatakta kahvaltı,kahve + battaniye altında film keyfi ile evin tüm odalarında ,yatakta azizi anma törenleri...
Fakat Azizin vaad ettikleri şuan karın doyurmuyor.
Sanırım o da şuan hayatta olsa bir kızın peşinden koşmak yerine meyve ve sebze satış tanzim noktalarına koşardı.

Hayat çok pahalı, sevgilerse ucuz !

Düşündüğünü yap sonra karar vermek zorunda kalırsın.
14 Şubatı bekleme.
Bir kere önce kendini sev.Ülkeni sev toprağını sev aileni sev.Ha illa ben 14 şubatta severim diyorsan.Bari bir gün olsun adam gibi sev

A  lmayın arkadaş hediye mediye,
Z  orlamayın bütçenizi boş yere,
İ  ki çift güzel söz yeter sevdiğinize,
Z  aman kötü unutma bunu sok beynine,

V  ar olma savaşı içindeyiz bu evrende,
A  lma mazlumun ahını çıkar aheste aheste,
L  eyla ile Mecnun değilsin işte,
E  tin neee budun ne senin be,
N  erden buldun bu günü de,
T  arih unutmayacak aptal aşıkları bence,
İ  nsan ol önce,
N asıl olmuş şiirim sence,
E  rdi Canoğlunun şiiridir bu böyle biline  


 
( 14 Şubat Aziz Valentina başlıklı yazı ERDİ2134 tarafından 14.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.