Aslerlik Hatırası 😊

İÇİNDEN MİSİN?..

Yıl 2003;
Samsun 19 Mayıs Kışlasında, Asteğmen okulunda dersler görüyoruz. 

O dönem -bir söylenti nedeniyle- askere gelenlerin sayısı normalin üç katı kadardı ve bu sebeple bölüklere ayrılmıştık. 

Bir bölük doktorlar; bir bölük eczacılar, diş hekimleri ve bir bölük de diğer sağlık personellerinden oluşuyordu.

Bir gün, sınıftayız.
Bölük komutanımız yüzbaşı, sert ama babacan bir adam. Bize, temel askerlik eğitimi üzerine konular anlatıyor. 

Kılık kıyafet, yatak düzeni, disiplin, bir komutanla konuşmaya başlamadan önce kendini tanıtma, dahili hattan telefon gelince vb. durumlarda ilk önce ne söylenir gibisinden konular.

Aynı konuları bizden önce diğer iki bölüğe de anlatmış.

Ders sırasında kapı çaldı. Komutan:
-Gel!... diyerek seslendi.

İçeriye bir asker girdi, bizim gibi yenilerden.
Girer girmez kendini tanıtmadan yüzbaşıya bakarak direkt söze girdi ve:

-Komutanım bir duyuru yapacağım! Dedi.

Yüzbaşı bir anda sinirlendi.
-Sen kimsin evladım? Diyerek bağırdı.

-Efendim, ben 2. Bölüktenim; dedi asker.

O anda komutanımız:
-Yaa!.. Öylemi asker?.. Neresinden?.. İçinden misin? Deyince, sınıfta kahkaha tufanı koptu. 🤣🤣

                                   Mustafa Gül (Hamdi)
                                      -Askerlik Anıları- 
( İçinden Misin başlıklı yazı Hamdi tarafından 18.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.