Odası çok soğuktu.Pencere kenarında yarım kalmış bir bardak su ve bir parça kuru ekmek,öylece duruyordu.Güneşi dahi görmüyordu.Odası gibi kendiside kör talihin kurbanıydı.Yatacak yerini bırakın oturacak bir eşyası dahi yoktu.İki metre eski bir halı ve incecik bir yorgan..

Yinede hayata el sallıyordu,sulu gözleriyle,dolu yüreğiyle..

Hayat ona ciddi bir oyun oynuyordu.Farkındaydı her şeyin.Bu bir sınavdı onun için,hiç yılmadı,pes etmedi dim dik durdu.sırtını dönen hayata tüm yüreğiyle merhaba diyordu.Bu nasıl bir sabırdı,nasıl bir inanmışlık..

Tek dostu vardı.Hayali dostu.Her şeyini kendi anlatır kendi cevaplardı.Hiç bir zaman asileşmedi,isyan nedir bilmezdi. Tek derdi bu hayatta sınavını geçebilmekti.. ve öylede oldu sanırım.yolun açık olsun

( Sınav başlıklı yazı H.YAŞAR tarafından 2.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.