"Durmamak üzere yola çıkanlar,asla ve asla yorulmazlar" diyor sevgili ATAMIZ.Bir ideal uğruna işe koyulmak,bu süreçte her türlü meşakkati göze almayı gerektirir.İdealler kişisel ve genelde benzeri çok olmayan düşüncelerdir.Toplumun genel bir kesiminin de mesafeli ve tedirgin yaklaştığı idealler,çoğunlukla insanların kafasında bir soru işareti bırakabilir.

  İdealler öncelikle hayal etmekle başlar.Hayaller ise gerçekleştirmeye çalıştıkça ideal haline dönüşür.Bazı kesimlerin farklı düşüncelere mesafeli yaklaşmasının sebebi ise,bu ideallerin var olan kurulu düzenin bozulmasına engel oluşturabilme olasılığıdır.Dünya var olalıdan bu yana toplumları,insanlığı ileriye taşıyan eylemler;farklı düşünen,hayallerini gerçekleştirmek için toplumdan dışlanma,insanları karşısına alma pahasına da olsa hiç durmadan hayallerinin peşinden giden insanlar sayesindedir.

          

  Yaşadığımız dünyada her ferdin ayrı ve önemli bir yeri var.Herkesin ortak düşüncesi ise bu dünyadan göçüp gittikten sonra hatırı sayılır bir iz bırakmak,bu dünyanın gelişimine bir değer katmaktır.İnsanların ayrıldığı nokta ise,bunu gerçekleştirmek için işe koyulmak ya da koyulmamak.Sizlerin de bildiği gibi insanların çoğunluğunu ise,hayallerinden ideallerinden vazgeçenler oluşturuyor.Peki neden?Cevabını hepimiz çok iyi biliyoruz:ÇEVRE.
          

  Birey olarak sahip olduğumuz idealler ve ulaşmak istediğimiz hayaller var.Ancak çevre(insanlar,toplum,toplumun almışı,bakış açısı) bizlerin hayallerimizi bir adım öteye gidip somut hale getirmemize engel olabilmekte.Daha doğrusu,biz vazgeçebilmekteyiz.
Seni sen yapan,diğer insanlardan ayıran,hayallerindir.Hayaller ilk başta ulaşılması çok zor,hatta imkansız görünebilir.Yapılması gereken ise sadece biraz sabır ve çok çalışmaktır.Ve zamanı geldiğinde hayal ettiğinden fazlası olacaktır.
          

  Bir düşünür şöyle diyor:"Başkası yapıyorsa ben de yapabilirim,hiç kimse yapmıyorsa ben yapmalıyım." Çünkü yapabilirsin ve başarabilirsin.
            Selametle Dostlar...

( Hayal Et Ve Gerçekleştir başlıklı yazı Psikolog tarafından 12.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.