Cumhuriyet Bayramı Hepimize kutlu olsun
"Cumhuriyet fazilettir."
Cumhuriyet, 1683 II. Viyana bozgunu ile başlayan geri çekilme ve sonunda yerle yeksan olmanın üzerine çağdaş bir devlet ve yönetim biçimine kavuşmaktır.
Cumhuriyet, Atatürk liderliğinde silah arkadaşlarının destanının şahikaya ulaşmasıdır.
Cumhuriyet ulusça padişahlara kul olma anlayışından özgür yurttaş olma hakkının elde edilmesidir.
Cumhuriyet kadın-erkek eşitliğidir.
Cumhuriyet "Yurtta barış, dünyada barış" ilkesinin iç ve dış politikada ete kemiğe bürünmesidir.
Cumhuriyet bilim ve akıl önderliğinde Türk kültürünü çağdaş uygarlık düzenine çıkarma hedefine yürümektir...
Cumhuriyet Bayramı hepimize kutlu olsun.
( Cumhuriyet Bayramı Hepimize Kutlu Olsun başlıklı yazı sahara tarafından 29.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.