Haydi geçmiş olsun!

Uzun yıllar önce tezgahlanan ve üzerinde ciddi emek sarf edilerek, büyük bütçeler harcanan terör devleti projesini yerin dibine batırdık.

Aslında az ikaz etmedik. Uluslararası platformlarda, diplomatik temaslarda, devlet başkanları seviyesinde yüz yüze, ikili görüşmelerde sürekli dile getirdik izah ettik, anlattık ama bir türlü ikna edemedik. Öylesine kilitlenmişlerdi ki; ne desek nafile, bildiklerini okumaktan başka hiçbir şey yapmıyorlardı. Özellikle İsrail'in bölgedeki güvenliği söz konusu olduğu için başka hiçbir seçeneği değerlendirmeyerek, sadece bu konuya odaklanıp, sınırlarımızın hemen altında, terörist PKK devleti kurulması, hatta zamanla ileride Irak'ın kuzeyinin de dahil edilmesini hesap ederek, Ortadoğu'yu yeniden şekillendirmek.  Çok çabaladılar, çok katliamlar yaptılar, bütün dünyanın gözleri önünde dezenformasyon ve algı operasyonlarıyla, güya Kürt yakıştırması yapılarak üretilen ve yetiştirilen teröristten bir devlet inşa etmek...

Sadece bir şeyi hesap edememişlerdi. Ya da yanlış hesap etmişlerdi. Göz ardı edilen çok önemli bir husus vardı ki; İşte o başlarına bela oldu ve tüm hesapları altüst edilerek, başlarına çalındı. Türkiye'nin iradesi!

Türkiye artık bildikleri eski Türkiye değildi.

1980 yılının "bizim çocukları" artık silahlı kuvvetler içinde etkin değildi. Yine kendi beslemeleri olan FETÖ de milletin kıyamı ile 15 Temmuz'da paketlenip, suratlarına çarpılmıştı.

Anadolu'nun saf çocuklarının, öz evlatlarının iktidarında, yerli ve milli bir yönetim iş başındaydı. Artık kendi üzerlerinde, topraklarında uygulanılmak istenilen planı okuyabilen ve bozmayı becerebilen, hatta buna ilave olarak bölgede kendisi oyun kurabilen yeni Türkiye'nin, yeni iradesi ile karşı karşıya bulunuyorlardı.

Anadolu evladı milletçe tek vücut olabilmeyi başarıp, Barış Pınarı harekatını yüzünün akıyla tamamlayarak, Viyana önlerine kadar gidebilmiş olan atalarının torunları olduklarını tüm dünyaya tekrar göstermiş oldular.

Evet artık, terör koridoru ve terör devleti projesi çöp olmuştur, haydi geçmiş olsun! Bununla birlikte; yeni dünyanın yeni süper güçlüğüne aday yeni devleti Türkiye Cumhuriyetinin stratejik hedefleri de hayırlı olsun.

Türkiye artık üzerinde oyunlar oynanan değil, bölgesinde oyun kurucu olan bir ülkedir.  Artık tüm dünya şunu kabul etmektedir ki; Ortadoğu'da, Türk Cumhuriyetleri ve İslam aleminde Türkiye'nin iradesine rağmen at koşturmak, cirit atmak o kadar kolay olmayacaktır. Her ne kadar birçok devlet başkanlarını satın almışlar ve bir şekilde kendi menfaatleri doğrultusunda hareket ettirmeye ikna etmişlerse de şunun çok iyi farkındadırlar ki; Türk ve İslam coğrafyasında halklar tarafından Türkiye ve Cumhurbaşkanı en çok sevilen ve umut haline gelebilen Ülke ve lideridir. Daha da ötesini dillendirelim ABD, Rusya ve AB Ülkeleri dahil olmak üzere tüm dünya Ülkeleri Başkanları nezdinde Cumhurbaşkanımız en saygın liderler arasında konumlanmış bulunmaktadır. Böyle bir lider ve kendisine inanmış halk ile Türkiye Cumhuriyeti artık her geçen gün daha fazla varlığını hissettirerek, bölgesinde iradesini açıkça ve kararlılıkla uygulattırmasını becerebilmektedir. Silahlı Kuvvetlerinin zaten çok yüksek olan personelinin disiplin, motivasyon ve cesaretine ilave olarak en gelişmiş ve yerli/milli teknolojik silah, teçhizat ve donanımıyla da başa güreştiğini son operasyonu ile ispatlamıştır.

Bu nedenle biz de dedik ki; Suriye: Sınırımızın dibinde terör devletinin kurulmasının artık  hayal olmasıyla geçmiş olsun, bölgede artık plan yapan ve uygulatan Türkiye'nin iradesinin varlığı ile hayırlı olsun.

( Suriye: Geçmiş Olsun, Hayırlı Olsun başlıklı yazı Gürcan Onat tarafından 4.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.