Bendeniz gecedeki yıldızım
Işık yayıyor sanılan,
Özünde aldığı ışığı yansıtmaktan öteye gidemeyen
Fevkalade bir şekli var zannolunan,
Bir noktadan farklı olmayan. 


Bazen kaydım sanıyorlar beni,
Yol aldığımı düşünüyorlar.
Bununla kalmayıp anlam yüklüyorlar,
Bu yolculuğa.
Bilmiyorlar bir yangının izidir yolculuğum.

Kalabalığın içinde görüyorlar bazen beni,
Yüzlerce ahbabı var diyorlar.
Bilmiyorlar gökyüzünde mesafelerin ne anlama geldiğini.
Gözle görülür yakınlıkta biliyorlar beni,
Farkında değiller, yakınların burada ırak olduğunun.


Bendeniz gecedeki yıldızım
Bazı geceler göze çarparken parıltımla,
Hem de müthiş kalabalıklarda
Bazen hapsederim kendimi siyahın karanlığında.


Bendeniz gecedeki yıldızım
Sahaf dolusu kitap okursunuz,
Gece gündüz yazıp çizersiniz türlü hesaplarınızla da,
Tutamazsınız avuçlarınızda.
Büşra Kankurt


(Yıldızlar, ışık kaynağı değildir. Işıklı görünmesinin sebebi özünde güneşten aldığı ışığı yansıtmasıdır.
Yıldızlar, sembolize edilişinin dışında aslında yuvarlak bir noktadır. 
Yıldız kayması olarak bilinen olay, göktaşlarının atmosfere girerek, yanmaları sonucu bıraktıkları izdir.
Yıldızlar birbirine yakın görünseler de, mesafeleri öylesine büyüktür ki yıllar içerisinde bile bu mesafe değişikliği fark edilmez.)

( Bendeniz başlıklı yazı Kankurt tarafından 18.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.