Toprak:
Kesindir onun dişiliği. 
Isbata gerek olmaksızın, yargılamak hakkı olmayan biz muhluklara duyuru.
Tabi ki daha çok şeylerle ıvır zıvırla perklendirilebilir dille. Ama bu yeter.

Yağmur:
Elbet doğurganlığın mutlağıdır.
Onun önce çürümesine hükmetmeli emilerek tastamam mantarlanmalı, yeşilin nemin atası yosunlanmalıydı önce
Ol denince orada olan şeye dairdir

Günyüzün görem kaldır mikabın, ey dişi olan ey varlığımız ey yoktan vareden bizi... ve en kötü sözleri sana söyleyen bu lanetli cüzzamlı felçli dili neden varettin ey kutsal dişi ....
Önünde hürmetle eğilip o akpak ayakların o beyaz, o hafif buğday karası, o tam buğday karası, o pembeleşen teninden öpem izin ver anamsın önce, can dan can eden.


Yerde sen elde sen kalpte sen. 
Ben yok, senden olma varsa bu ancak siz olabilrsiniz.


Bizim /// sizimiz////
Büyüten sarmalayan... sana hürmet sana himmet. 
Ekmek su ve senden ibaret. Kadın bütün hayat...tamam.
( Dişinin Adı başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 26.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.