...

Matem tutan günlerimiz yokmuş gibi artık hoş beş satır sohbet ettiğimizden beri dostlarla,  cevher sarısı kayalıklı şehirden
 ki 
mezarlığı andıran şehir,
 ki  ölümle yaşamın hikayesi, bunu bana yazdırın ama nasihatim yanınızda  ölürsem taşımın serlevhasına yazın; - 'Keşke' nin maktülü..- "
..
Buymuş, yaklaşılmış cehennemden kurtuluş kurtarıcısının kurtuluş ahvali. 
Buymuş meğer cennette, annesini sorguya çeken çehresiz çocuğun çıkış yolu.
...
Buymuş, gökten inen mukayyed kelimeleri  Meryem'in, İsa'sı mı öksüz ? hâlbuki değil,
değildi.
 Bıçkın kederlerin sarmaladığı dünya o dünya.
..
Bu dünya, düşmüşlüğüyle gözümde 
İntizamsız, eliyle değişmesi mümkün olan insanoğluyla kaynaşan bu dünya çıldırıyor, çıldırtıyor mu sizi ? 'İmdadına, imdadımıza yetiş!' diye bağırın.
'Ey Musa! Tur dağından geri dön tekrar.' (a.s)

Zira eteklerinde özlemlerin hüzünlere düçar olup, sevinçlerin kursaklarda boğumlanmasına yer edinmiş bu dünya hala o dur.
...
Çıkmış değil yoldan, hâlbuki itilmiş bir uçurum kenarına,
'yetiş ey İsa !' (a.s) diye bağırın.
'Ey İsa! Tüm zerre samiamla dinliyorum göğü,  bekliyoruz ne olacak diye ne yapacak diye...'
...
O yalancılar, o iftiracılar, o çakallar, 
o zalimler hala aynılar ve burdalar, 
sen gittin ama kaldı onlar.
...
Susarak iplere çekilmiş kelimelerin karşısında  anlamını yitirdiği bu dünyada, neden sarılamadık furkanına, neden sarılamadık birbirimize, neden sarılamıyoruz
...
'Yetiş ya Muhammed !' (s.a.s) diye bağırın. 'Ya Muhammed, yetmedin mi diye parçalatın ğöğüslerimizi... Sevgili, tîh-i mihnette sana o kadar susadık ki her dökülen gözyaşı coğrafyaları serab saydık,
koşa koşa bombardımanlara yöneliyoruz halbuki gökten, ellerimizle yaptıklarımızdı üzerimize yağan...''

( Mardin De .. başlıklı yazı Hanyes tarafından 11.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.