MÜJDE ! KORONA AŞISI BULUNDU  !

 

                Kaç aydır bir başınayım. Kızlarının yanını mesken tuttu aylardır eşim. Haklı tabi torun var.

                Uyuyamadım. Açım . Kirli ellerim. Ateşime öksürük eşlik ediyor. Halsizim . Korana nerden girdin evime ? Anlamadım, acaba bende misin ? Özledim ailemi. En başta eşim. Buram buram gözlerimde , yüreğimdesiniz. Ölümse ölüm amenna da , böyle görmeden gitmek olmaz ki be. Bir sarılsam koklasaydım ya. Ama yok böyle uzaktan sevmek ve hep özlemek artık kaderim. Belli ki açık gidecek gözlerim ? Evham işte. Haber alamazlarda , gelip kapıyı  kırıp içeriye girmesinler diye; millet karanlık çökünce çift sürgü kapısını  kilitler ; ben ölürüm diye açık bırakır oldum dış kapıyı. Öyle ya birde kapı masrafı çıkmasın başlarına.

                 Sabah uyandığımda baktım hala buradayım , sevindim elbette. Kalktım dış kapıyı kapattım. Hani bir ara

süresiz sokağa çıkma yasağı konulmuştu ya “ yaş yetmiş, iş bitmiş “ denilen bana; ulan o kadar vakit bir halt olmamış onun morali ile kendimi genç hissediyorum ya.

Bu nedenle de vefa destek hattını arayarak adliye gitme kararı aldım. Nasılsa adliyelerde mesai başı yaptılar nihayet.

                 Asliye Hukuk Mahkemesi Hakimliğine müracaat ederek yaş tashih davası açacağım.

                Usandım, bezdim ya ! Ah ulan korona yakalasam var ya vuracağım orana burana , sokacağım parmağımı dötüne ( pardon gözüne ! )

 

 

                Vakit geçirmek için mesai saatine kadar; şu malum sosyal medya hesaplarımda dolaşmaya başladım.

 Rastladığım  bir fotoğraf beni sevindirdi.Bir gurup doktorlarımızın bugünkü sabah kahvaltıları  enstantanesi. O kadar doktor yan yana , iç içe sosyal mesafe kurallarina uymadan neşe ve bolluk içinde kahvaltı yapıyorlar. Masayı bir görseniz bir ben yokum servis edilenlerde, birde adettendir hep söylenir ya kuş sütü !  .

                 Oradan bir iştahlanıyor tabi insan. Nefis yani bu.

                 Ve bu gurup BİLİM KURULU KARARLARİNİ ELBETTE BİLİYORLARDİR.

                 Hal böyleyken demek ki bunlar virüsün aşısını buldular, kutlama yapıyorlar da bizden saklıyorlar diye bir sevindim ki. Göbeğim olduğu yerde hoplamaya başladı.

                 Oh be dava mava açmaktan vazgeçtim. Masraftan da kurtulacağım böylelikle.

                 Ben bilmem arkadaş şimdi o hastaneye gidip aşı olacağım. Tabi önce Tanrı Misafiri olarak kahvaltı masalarına metazori oturacağım. Yaşlı bir adamı kovacak değiller ya ! Yeter daha ben torunlarımı  öpmek istiyorum artık.

                 Onlar bizim sağlık açısından örnek aldığımız insanlar olduklarına göre aşıdan bende istiyorum.

( Müjde Korona Aşısı Bulundu ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 29.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.