“ KIRKINDAN SONRA “

 

Kırkından sonra başlar hayat;  bir kadına ,

Cesede döndürülmeyi göze alarak pervasızca kullanılıp bir çöp misali fırlatırken hayat ,

Gömüp tüm kadavra zamanın celladını ruhunun toprağına .

Volta atışlarında terki diyar eyler umarsızları,  

Umurunda olmaz giderken ne yürek , ne de servet  ,

Bütün kazanımlarını ardında bırakabilecek kadar da onurlu, tüm gemileri yakacak kadar da mağrur sssizliğe gömüp  sözleri çekip ruhunun kapılarını, vurup yüreğindeki kapıya kilidi usulca gider !

Onurunu, umudunu alıp,  atlar bir atın terkisine tenini kemiren şeytani bakışlardan soyutlayıp, vurur hayatın arda kalanını uçsuz bucaksız umman’a doğru !

Geçmişin seyrü sefasını, ruhundaki ceset kokularını, gömüp yürek toprağına bakmadan ardına çekip gider, heybetinde heybetli  yalnızlığını da alıp .. 

Çaresizliğin , çaresini

avaz avaz doğururken, zaman denen canavarın ağzındaki dişlerin arasından sıyırıp tenini buharlaşıp kaybolur kalabalık düşlerinden !

Ömür çizgisini silip bir anda, alıp kalemi kağıdı, yazar yazabildiğince özgürlüğün şarkısını !

Kadın kırkından sonra kırılır orta yerinden hayatın !

Can kırıkları emzirir bu saatten sonra , iflah olmaz bir huzur arar durur !

Özünü keşfe çıkar, onca kırığa, yara bandı umudu eşiğindeki kapıdan geçerken!

Zil zurna olana dek, şiirleri içerken ruhundaki aşka sarılıp!

Kaybolur gider geçmişten, geleceğe doğan, güvercin yavrusu senfonisi eşliğinde !

Ç/ağlar durur içinde büyüttüğü aşk..

Ve

Şiiri dile gelir !

Okunası ... DDD

Derya Dender 

24/10/2018...11:54

( Kırkından Sonra başlıklı yazı Derya Dender tarafından 27.07.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.