İyi İnsan




Alır sözü yo/n/tar  +  eder s/an/a arz
Gönlü olur ka/n/tar  +  vermez c/an/a d/arz
Mesafeyi t/ar/tar  +  yapmaz f/an/a t/arz
Vatana da /ar/tar  +  yatmaz y/an/a f/arz




V/ar/dır her /el/inde  +   onbir m/arif/et
Y/ar/dır dil t/el/inde  +  tek ki t/arif/ et
S/ar/dır kem s/el/inde  +  duy ki z/arif/ et
H/ar/dır kış y/el/inde  +  bil ki /arif/ et




MCU





Sar ; sevindiren, sevinç veren,
fan ; eş dost,
darz ; eziyet anlamındadır.

Kendimce üç şiirlik mini bir seri hazırlamıştım hece şiirlerinin özelliklerini eğlenceli bir şekilde yine şiirlerle verebilmek amacıyla. Bu süreçte olabildiğince araştırdım, hata yapmamaya ciddi özen gösterdim. Amacım elbette kimseye şiirin nasıl yazıldığına dair fetva vermek ve üç kuruşluk birikimimle haddimi aşmak değildir. Yolun çok başındayım, benim gibi arkadaşlarım olabilir, sanal ortamda muazzam bir bilgi kirliliği var. İlk şiirimi yazdığım Şubat 2012 tarihinden bu yana fırsat buldukça okuyor ve öğrenmeye çalışıyorum. Olabildiğince bilgileri süzmeye gayret ettim. Belki bir arkadaşım bile olsa faydalanabilir. " ben bu işi biliyorum", " şiir böyle yazılır " gibi bir sığlığa zinhar girmedim, giremem, bir şekilde açıklama ihtiyacı hissettim bu dip not ile.

Saygılarımla

Mehmet Çağatay Ünlütürk
( Şiirlerle Şiir / Kafiye Durak Aşkı başlıklı yazı MCU :) tarafından 18.10.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.