Hatırlamadığım bir dünyanın ,
Hatırlamadığım bir anındayım. Arıyorum, aradığım ney onu bile bilmiyorum. Yok oluşlarıma sığınıyorum. Ya da kaçıyorum. En komiği de aynada gördüğüm surete o kadar yabancıyım ki. Anımsıyor gibiyim . Ama
olmuyor beceremiyorum. Nerden geldik nereye gidiyorum. Ben kimim ?eski bir romanda eski bir  karakter gibiyim. Olaylar net karakterler kayıp.
Saklanıyorum. Zırhlı eski bir aynanın arkasına.. Ara ara dökülmüş Zırhların arasında bakan biri var ama göremiyorum. Bu ben miyim? Bu kadar mı silikleştim kendimden... Uzaklardan buram buram gelen bir koku var. Bu koku hem heyecan veriyor hem de hüzne kapı açıyor. Hangi kapı bana açılıyordu. Sanırım hep karıştırıyorum... Huzur vermiyor aynadaki yabancı.
Rahatsız ediyor günbegün KİMSİN SEN KİMİM BEN?
 


( Kimim Ben başlıklı yazı cgt tarafından 30.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.