Biliyorum Uğur böceğim…
    Her şey gözlerinde ve ben yüreğinde, sadece acı ve kahır sözlerinde.
    Derler ki, gözdeki son damla; son nefesten sonra, gözler kapatıldığında düşermiş göz çukuruna. İşte ben, sende o son damladayım.
    Yine derler ki,  kirpiklerin arasından sızan son damlayı oradan almak ve gidenin dünyadan bağını koparmak adına, O inatçı damlayı orada bırakmamak için, su ve sabunla yıkarlarmış gideni.
    Yaşarken benim için ne kadar gözyaşı döksen de nafile. Ben senin kirpiklerinden dökülecek son damlada saklıyım. Sen de, bende son nefesimde gözümün kapatıldığı an, kirpiklerimden süzülüp gelen son damlada saklısın
    Yani uğur böceğim… O gün gelinceye kadar, sen benim yüreğimde, Ben de senin yüreğinde saklıyız.
    Sen, Madam Mortsauf , Ben, Félix de (Vadideki Zambak romanının kahramanları) olabiliriz.  Ama senin yüreğin benim nabzımda, benim yüreğimse senin nabzında atar. Ve yüreklerimiz geceden şafağa vuslata yatar.
Ondan sebep diyorum ya! “Hasret ile vuslat birdir sevene.” Benim uğur böceğim.
    Hani bir gün sormuştun, “Sevmek mi,  sevilmek mi (…..)?” diye.
    Bana göre sevmek kolay. Deli gönül bu, bazen yele kapılır, saman misali savrulur gider. Bazen, sele kapılır kıvrıla, kırıla akar gider.
    Sevilmek, bir ayrıcalıktır, sultanlıktır. Sevenin yüreğinde saltanat sürmektir.
    Uğur böceğim ben seni, ilk günden beri büyüyen bir aşkla seviyorum.  Ben, bu aşkın ölümsüzlüğünü,  aşkımın, tutkudan arınıp sevgiyle vuslatında görmekteyim.  Ondan sebep ben, sevgimi büyüterek, aşkımı ölümsüzleştiriyorum aslında.  Uğur böceğim, yaşadığım sürece de sevgimi, daha da büyüterek sunmaya devam edeceğim. Sende, büyüyen sevgimin zirvesine tırmanmaya devem edeceksin. Bazen yorulacaksın.. Bazen vardığın yerden kaydığın, yuvarlandığın anlar olacak. Ama geride bıraktığın, beklide unuttuğun güzelliklere tutunacaksın.  Yeniden tırmanacaksın.
    Herkes sevgiyi arar, çoğunluk bulamaz.  İnsanın iki çağrısıyla sevgi onu bulur. Tıpkı arının, kelebeğin çiçekleri bulduğu gibi.
    Çiçekler neden türlü renklerde açar, her bir çiçek ayrı koku saçar? Arılar, kelebekler, kuşlar türlü böcekler görsün, kokusunu duysun da her biri sevgiyle, şehvetle çiçeğin bağrına, mahremine dalsın diye.
    Uğur böceğim, sen de benim için eşi benzeri bulunmayan, bana özel nergis kokulu çiçeğimsin. Senin kokundur beni, bağrına gömdüren; senin tenindir beni,  oralardan buraya, hasretine yandıran. Senin bende yarattığın sinerjidir, beni her yaşta şahlandıran 
     Ne güzel bu sözler dediğini duyar gibiyim… Yüreğinde sevgi olmayanın dilinde de olmaz Uğur böceğim. Böyle, bitimsiz bir sevgi de herkese nasip olmaz.
    “İnsanın yüreği tek kişiliktir.”
    Unutma! Benim yüreğimde tek kişi sensin, sen olacaksın uğur Böceğim.

---------------------------------------------------------- Tahir Eker 
( Başlıksız başlıklı yazı yolcu9901 tarafından 19.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.