Tamâmen romana sarılmak ya da tamâmen makaleye güvenmek hayatın gerçeklerinden kaçışın bir başka adıdır.(2021)


 

Bir bebeğin ‘’adam gibi adam’’  olması annelerin kazandığı en büyük zaferdir. (2021)


 

Sakın ola câhile bulaşma onun yıkımı gelişigüzeldir. (2021)


 

Gölgelerini suya bırakanlar ve gölgeleriyle suda yok olanlar oldukça hayatın hüzün basamakları artar. Kader insanı hüzünle tartar. (2021)


 

Kendinle barış ki çevrenle barışabilesin;  imtihanın sırrını anlayıp meleklerle yarışabilesin. (2021)


 

 Aşk huzuru sükûtta bulur. (2021)


 

Kader deyip geçersen baht olur. Kader  ‘’benim’’ dersen taht olur. (2021)


 

Tevekkülü süveydâya emânet ettiğimiz ân mühürlendi yüreklerimiz. Sandal dümensiz kaldı suya düştü küreklerimiz .(2021)


 

Fıtratıyla hemhâl olan cellatına bile kendini sevdirir.(2021)


 

Rûhundan uzaklaşmış ecellerle ebedî olunamaz. (2021)


 

 

Dursun Tiftik

( Yansımalar-50 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 7.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.